Gå til innhold

Mensen etter MA??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Når får man mensen igjen etter en MA? noen som kan fortelle hvordan det var med dere?

jeg hadde en MA og utskrapning den 14 mai, altså det blir 4 uker nå på onsdag..

Har menssmerter hele tiden men det kommer jo ingenting..

Lyst å ta en test i dag men tør ikke i tilfelle jeg fortsatt bare har hcg i kroppen.. :(

Fortsetter under...

Jeg blødde i 3 uker etter MA (ble satt igang, hadde ingen utskrapning). Deretter var det to uker uten blødninger og så kom mensen. Altså 5 uker etter MA. Den kommer nok snart nå hvis du ikke er gravid igjen! Leser inne her at det vanligvis tar mellom 4-6 uker før mensen er tilbake.

hei, jeg hadde MA med utskraping 28. april, mensen kom 29. mai og nå venter jeg spent på en ny "spire". har eggløsning denne uken,ca 11. juni og håper så inmari at det går bra denne gang! har 2 herlige barn fra før og har så lyst på nummer 3! min mann og jeg håper virkelig!

lykke til!

Jeg ville tatt en i morgen tidlig. Hvis den er negativ så vet du ihvertfall at neste gang den er positiv er det pga at det er ny spire i farta:-) blir den positiv kan du ta deg en tur til lege å få målt HCG med et par dagers mellomrom, da ser du om den stiger eller synker! Stiger den er du gravid igjen! Lykke til:-)

Annonse

Så trist og høre at du har mistet spiren din:(

Jeg hadde MA i februar i fjor, og blødde da litt over en uke. ( trengte ikke utskraping da alt kom av seg selv.)

Fikk igjen mensen 4 uker og 3 dager etter at jeg hadde sluttet og blø, men legen min fortalte meg at det kunne gå flere mnd før jeg fikk igjen noe mens, så tror det er veldig forskjellig fra person til person.

Lykke til videre, håper det snart sitter en ny spire:)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...