Gå til innhold

Krise i forholdet... har mistet all matlyst og vekta går nedover..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, det hørtes ikke noe greit ut. Babyen tar nok det den trenger. (Spurte mye om dette da jeg sleit med kraftig omgangssyke.) Men om det går over lang tid, så kan nok bebisen merke på deg at du er sliten og deppa.

Er jo mange forhold som kommer inn i kriser når det skjer store ting i livet, men om man kommer ut av det er forholdet som regel sterkere. Ønsker deg lykke til, får håpe det ordner seg.

Hei! Har selv vært igjennom kriser nylig, og gkk ned i vekt. I tillegg ble det ganske stille der inne i magen. Næringssgjennomstrømmingen til babyen blir visst litt dårligere under stress. I tillegg så kan stress faktisk forårsake for tidlig fødsel, så om ikke for din del, så for babyen sin del, så får du finne tid og sted og roe helt ned. Hvis du jobber, så burde du sykmelde deg. Og hvis du ikke jobber så hadde det kanskje hjulpet med en liten tur bort et sted? Bare for noen dager kanskje? Det hjelper ofte å se ting litt på avstand, og få det på fysisk avstand.

Og av og til gjør kriser i forholdet oss sterkere, og man kan se tilbake på det og være takknemlig for at man klarte å komme igjennom det. Ofte er det finere vær når skyene letter...

Klem

Kjære deg. Håper det går bedre nå. Jeg har akkurat vært gjennom en krise selv, og var bekymret for den lille i magen selvsagt. Men den har det så fint atte. De tar den næringen de trenger, så det er uansett først deg selv det går utover. Jeg har også pratet mye med legen min i forbindelse med det jeg har vært gjennom, og han sa at babyer i magen tåler stress og depresjon MYE bedre enn f.eks medikamenter man evt stapper i seg. Så ta vare på deg selv du, lille i magen har det sikkert som plommen i egget :o) Klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...