Gå til innhold

Føler meg ikke gravid

Gull1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ti uker på vei med fjerdemann. Sju uker på vei ble jeg sm fra jobb pga av kvalme og uvelhet. Dette har stått på i tre uker. Før helgen slapp kvalmen, problemet er at jeg føler meg ikke gravid lenger, og gruer meg for hva de finner på tidlig ultralyd. Vi har tidligere mistet ved 18 uker, så jeg er nok ekstra nervøs. Noen som har opplevd å ikke føle seg gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også sånn ,rundt uke 6. Plutselig følte jeg ingen ting. Jeg syntes jeg til og med kunne merke at puppene mine ble helt myke og vanlige igjen. Kvalmen var ikke der heller. Jeg ble så redd. Hørte med andre og da var det flere som hadde hatt samme følelse. Men kvalmen kom tilbake etter noen dager, så jeg håpet på det beste. Er du virkelig i tvil kan du vel be om en UL, det har du vel krav på siden du har mistet før? Lykke til og håper det ordner seg.

Skrevet

Hei.

Jeg er heldigvis ikke kvalm, men har ømme pupper og blir veldig fort mett av lite mat, så jeg må spise lite og ofte og drikke masse da.

Ellers er jeg bare glad jeg slipper kvalmen.

Er 6+4 idag og skal på tidlig UL imorgen.

Håper det går fint med dere alle!!!!

Skrevet

Det er vanlig at symptomene kan bli svakere fra uke 10... men skjønner også godt bekymringen din.

Håper du får en opptur på UL om ett par uker.

Lykke til :)

Skrevet

Hei.

Jeg skjønner din bekymring. Jeg er 6+3 dager på vei og har ikke hatt noe symtomer utenom jevnlig mensmurring som nå i det siste to dagene er blitt fraværende. Ikke rart jeg begynner å lure om jeg forsatt er gravid. . .

p.s. har så smått begynt å få litt ømme brystvorter - så det er noe lysglimt med fysisk tegn her og der ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...