Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tid å se litt på meg?

Jeg hadde IKM 27 mai, men ingen tegn til tr.

Har tatt to tester, og begge var negative.

De siste 4-5 årene har jeg hatt veldig regelmessige sykluser på 28 dager, men denne gangen spottet jeg bare litt torsdag og søndag før IKM.

Er småkvalm og svimmel, pluss at jeg har forferdelig vondt i halebenet, noe jeg først trodde kom av at jeg satt i 7 timer på fly fra Washington DC til København, men det er jo snart en måned siden, og jeg har fremdeles vondt i halebenet...

Ser du om jeg er gravid?

Min mor er klarsynt, men hun klarer ikke se om jeg er gravid fordi eget ønske kommer i veien.

Jeg er født 15.03.1976.

Blir veldig glad om du har tid å se på meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det første jeg tenkte var at du var gravid ja, fikk opp kvalmen og svimmelheten med en gang jeg begynte å lese på deg..;)

Så jeg tror nok det er en graviditet dette ja!=)

Jeg er ddessverre ikke helt god på IKM og alt det der, skjønner det ikke.. hehe..

Men er det for tidlig for deg å ta en test nå? eller?

Masse lykke til!:)

Skrevet

Hei Aventis,

Og tusen takk for at du hadde litt tid til overs for meg. :)

Neida, det er ikke for tidlig å teste, men tok en test før helgen og den var negativ. Var hos legen i går og fikk tatt en blodprøve, så nå sitter jeg og venter på svar på hcg test. :)

IKM er bare en (litt rar, spør du meg) måte å si "1ste dag i ny syklus". IKM= ikke kommende mens. :)

Takk igjen! :)

Skrevet

Fikk svar på blodprøven i går og hcg nivået var under 2, så jeg er visst ikke gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...