Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Takk for støtten jeg har fått igjenno mine 2 år her inne:-) Har vært mest en aktiv leser, men vært litt på skriver'n sånn på slutten. Nå gir vi oss etter 3 forskjellige klinikker, 12 innsettinger, og lange ventetider og skuffelser. Vi vil bli foreldre til et barn fra et annet land istedet, så nå blir det adopsjon:-) Har maaange egg på frys som ald komer til å bli brukt, men de skal få ligge der i tilfelle vi ombestemmer oss når adopsjonen er fullført. En god klem til slitere, ventere, rugere, og dere so har vært så heldige å lykkes!:-) Klem fra
AniBer Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 En god klem tilbake med alle lykkeønskninger i tiden fremover
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Du har vært både FLINK og TØFF og TÅLMODIG, og jeg er sikker på at du om relativt få år har både 1 og 2 og kanskje 3 barn;)
Silje & prinsen<3 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Det var synd å høre.. Ønsker deg masse lykke til fremover=) Håper det snart ordner seg for dere.. Sender deg en god klem..=)
Søskenhåp adopterer Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Ja det skjønner jeg godt at nok er nok.... barn blir det uansett, lykke til med en ny prosess!
Lykkelig mor til tre Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Å nei Flinke flilnkekjærringa. Jeg håpet virkelig det skulle gå bra for deg. Dette var triste nyheter. Jeg unner alle her inne ett barn.. og kan forstå at nok er nok etter så lang tid med prøving. Kroppen blir jo helt utlitt av alle disse medisinene... Men du skal bli mor og din mann far.. til ett vakert lite barn som trenger nettopp dere til foreldre.. om dere ønsker det (ett barn fra ett annent land..) Masse lykke til med ditt neste prosjekt om å bli mor...
MK73 Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Lykke til med adopsjonsprosessen! Om et års tid er det meget mulig vi kommer etter - vi har allerede bestemt oss for at adopsjon blir valget hvis de neste forsøkene ikke bærer frukter.
74skytte Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Vil ønske dere lykke til videre. Det blir spennende.:-)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Kjære FLINKEKJERRINGA det var gode og triste nyheter på en gang! Trist at dere ikke lyktes gjennom alle disse rundene, men at dere har bestemt dere for å adoptere er en god nyhet da =) Adopsjonsprosessen tror jeg nok er like slitsom som de rundene vi går gjennom her, men de fører mer konkret til et barn da (når en er gjennom nåløyet) Lykke til i adopsjonsprosessen, barn får du til slutt =) Klem fra
lilly01 Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Det var trist att det ikke lykkades før er. Men det er bra ni går vidare med adoption innan det blir før sent som før oss. Og jag kenner folk som fått egne ivf-barn etter adoption så løpet trenger ikke att va kørt bare før det, og du har ju dine snøflinger kvar att prøve nær psyket orker igen. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå