Gå til innhold

Har en benk (sånn i smijern og tre) og lurer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hvilken benk jeg mener? Utebenk i tre med svart smijern på sidene? Jeg har malt treet hvitt, og lurer på om jeg skal finne på noe spesielt med den. Sjablonger eller noe på det hvite? Blir det teit eller? he he... og hvilke sjablonger da? Andre tips???

Fortsetter under...

Skrevet

tja..jeg mener da at "less is more"!

hvitmalt tre mot smijern er kjempefint! trenger ikke noe mer! ;)

Skrevet

Ha en slik benk i hagen selv jeg.. Malte treet hvitt og spray-lakket smijernet sort igjen. For å pynte den litt opp med blomster i krukker rundt den.. - Benken ser strålende ut der den står!

- Om mini elsker å klatre opp og ned fra benken!

Skrevet

blir sikkert fint med sjablonger da.. jeg ville nok balgt et stort mønster i så fall, noe sånn snirklete "gammeldags" mønster som kan krype oppover ene siden f.eks?

men jeg vet egentlig ikke om jeg ville gjort det med en slik krakk om den hadde vært min da :) ville nok heller funnet et koselig stoff og sydd en god pute til den med noe knyting og sånn på så den ser mykt og koselig ut og hatt et bord ved siden av med lykter og blomster :)

Skrevet

Har akkurat malt en slik selv. Malte det svarte på nytt, og resten knall turkis. Malte også noen krukker i samme farge.

De lyser opp i enden av hagen. Mange som har kommentert at den ser utrolig fin ut.

Skrevet

Takk for svar jenter :)

he he, knall turkis hadde jo vært noe! Æsj, hvorfor malte jeg den kjedelig hvit? Ja ja.... får vurdrere de sjablongene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...