Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter meg ut i forholdet mitt, kan du gi meg noen tips eller bør jeg bryte ut? elsker han over alt og vil ikke leve uten han, men det går på helsa mi løs snart..

jeg 080377 og han 050774

takker og bukker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Huff, kan ikke være lett å ha det slik..

Jeg får en følelse av at det ikke er mer du kan gjøre for han, du trenger å ha litt tid til deg selv og...

Vet ikke om hva du tenker om det selv?

Klem til deg=)

Skrevet

heihei,

nå har jeg måtte dra hjem fra jobb fordi jeg knakk totalt på jobb.. vi har fått snakket og her er det mye å jobbe med, og vi har begge lyst til å få dette til. så nå er det bare å brette opp armene og få kommunikasjonen til å flyte igjen.. jeg er villig til å jobbe for dette for som sagt så elsker jeg han og vil dele livet mitt med han. men det er sant at jeg også trenger tid til meg selv innemellom, det er noe han ser og ikke jeg, så derfor sliter jeg meg nok litt ut.. men, men nå får vi håpe at vi får dette på rett kjøl igjen :)

tusen takk for at du så på oss, føler du forresten noe spire laging på oss i år?

stoor klem tilbake :)

Skrevet

gir den et dytt jeg i tillefelle du ikke så den ;)

Skrevet

Hei kjære deg!

Huff, ikke kjekt når man knekker totalt sammen på den måten..:(

Håper dere klarer å ordne opp i det, tror dette er du som vet best inni hjertet ditt...:)

Dessverre ser jeg ikke noe spire i år, men føler litt på en av de tre første mnd neste år..:)

Tror dere trenger å bruke tiden på dere nå fremmover, og bare nyte det..:)

Skrevet

tusen takk :)

vi skal ikke prøve på noen spire i år, men vi bruker heller ingen prevansjon.. så man vet jo aldri ;)

jeg vet nå hva som er rett og hva jeg vil, så nå jobber vi sammen om å få dette til å fungere. føles fantastisk!!!

ha en strålende sommer, det skal jeg ha :)))))

Skrevet

Ingen årsak!

Da vet man jo aldri, og så lenge dere er enige om det er jo det bare supert!!=)

Så godt å høre det går bra, kjenner følelsen din her!!:)

Ha en nyyydelig sommer dere og!!!:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...