Lissi♥♥♥♥ Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Ja, det var den 4. negative testen på rad, så nå skal jeg spare den siste testen til den 11. juni bare for å få bekreftet et negativt resultat på den egentlige testedagen. Ingen tvil om hvilken vei dette går. Man kan jo spekulere i hvordan det er mulig å teste negativt med 3 innsatte perfekt firedelte fryseembryo, og 10,5 cm slimhinne på UL. Var det alle joggeturene som ødela? Var det melkedrikkingen? Var det alt stresset rundt de første rugedagene med begravelse, konfirmasjon, varme dager og mye badetyrer med ungene. Overhode ingen tid til hvile ble det i alle fall. var det eggene som ikke gjorde jobben, eller var det kroppen og hormonene mine? Spiller ingen rolle hva det var, nå fikk fryseeggene sin sjanse, og forhåpningene til dette forsøket var minimale på forhånd. Så har vi våre tre deilige barn mellom 1-11 år å kose oss med, så vi kan ikke få det bedre. bare bra at jeg er en av dem som fyller opp "negativ test" kvoten denne gangen. Men merk dette: jeg har testet negativt til tross for at puppene har vært ømme hele rugetiden (sikkert hormontilskuddet), og til tross for mensmurringer de siste dagene. Andre kan kanskje teste positivt til tross for blødninger. Det er vanskelig å tolke resultat utifra så tidlige symptomer. Jeg vil med dette ønske alle dere andre rugere og prøvere lykke til videre, måtte det bli deres tur til å få barn nå ASAP! Ellers får vi håpe det gode sommerværet fortsetter, nyt sommeren jenter;))) mvh
proppeloppen Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Ja.....hva skal jeg si....... Jeg er lei meg på dine vegne, men er også glad for at du klarer å se det positive (tross alt) i at dere har barn fra før. Jeg har også ei jente på 4,5 år og er på rugedag 10 på andre søskenforsøk. Kjenner at jeg er mye roligere nå enn før jeg fikk henne...!! Har ømme pupper og litt murringer, men som du sier selv....her er det ingen fasit. Jeg kjente overhodet ingenting når jeg ble gravid med Nora....... Ha fortsatt en fin dag
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Takk proppeloppen;) Jeg kjenner ingen følelse av sorg, eller "lei meg", jeg er bare litt overrasket at ingen av de 3 fryseeggene har festet seg. Men det er bare et av mange livets under. Håper din spire har festet seg og "sitter som den skal" frem til fødsel, lykke til! klm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå