AniBer Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har en bror og svigerinne som skal selge sitt 4 år gamle(blir 5 år gammelt til høsten) stellebord fra Ikea. Det er typen Diktad som de ikke produserer lenger. Jeg har tilbydt dem 300 kroner for det, det har vært i bruk helt frem til nå. De vil ha ihvertfall 500 for det... Hva mener dere er en rimelig pris for det??
Hikken Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Tittet på finn.no, der går det ett for 450,- , ett for 400,-, og ett for 900,- (det var med overhylle) Står ingenting om hvor gamle de er,
AniBer Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 det er det til 900 de prøver å selge....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Synes særiøst du kunne fått dette gratis eller bare betalt en symbolsk sum for det. Ville av prinsipp ikke gitt mer enn 300,- Høres kanskje sleipt ut, men dette er broren din, og du burde få arve slike ting, ikke kjøpe dem.
Tinkivinki Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 synes også at du kun burde betale en symbolsk pris for stellebordet når det er din egen bror som skal selge den til deg. hvis de absolutt vil ha så mye for den, så burde du heller kjøpe deg et nytt stellebord. et så gammelt stellebord er ikke verdt så mye. basson selger mange fine stellebord til en rimelig pris lykke til
høno71 Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Hei! Ei av svigerinnene mine gir heller arveklærne til venninnene sine barn enn til meg/oss. Hun rekner venninnene sine som hennes nærmeste, og de har byttet på barneklær i lengre tider (dvs hun har arvet klær fra dem og føler hun må gi tilbake) Greit nok det. Ei anna svigerinne av meg fikk stellebordet, ammeputa, brystpumpa, vippestolen, dyner, klær m.m av meg/oss! Håper vi får det tilbake:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Hei Vet ikke hvor du bor men vet det er et på finn til 700kr med skuffer,badekar,ligge underlag og div. Mener hu sa det var et år gammelt. -bare et tips
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 Er enig med andre her, du skulle fått det han skal jo trossalt bli onkel til lille vidunderet som skal bruke det ligger på finn.no til rundt 450 de fleste.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Er også veldig enig med de andre, siden det er broren din det er snakk om. Jeg får en (ubrukt, 1 år gammel) bilstol, babygym + endel klær (mesteparten rakk de ikke å bruke før de var for små for deres unge) fra ei jeg bare såvidt kjenner, for bare 1000 kr tilsammen, liksom., så hadde en av mine søsken hatt et stellebord de ikke skulle ha lengre, så hadde jeg nærmest forventet å fått det, eller hvertfal betalt veldig lite. Mer som en symbolsk sum, som en av de andre som har svart deg, sier .
♥REBECCA♥ Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 syns di burde gitt det til deg jeg da, med tanke på at det er broern din,og di ikke trenger det lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå