Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig..? Er på rugedag 9.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal ikke jeg være den som sier at det er for tidlig for å teste, som testet på dag 10 selv:)

Skrevet

Vanskelig å la være.. Må nesten bare teste, og er den negativ så tester eg igjen på onsdag=)

Skrevet

Ja, dette er ikke enkelt. Jeg er selv på rugedag 11 og tenker ikke på annet dagen lang. Jeg føler jeg lever i et vakuum. Jeg har bestemt meg for å ikke teste for til onsdag.......

Dette er mitt 6.forsøk og er veldig øm i puppene og sår på brystvortene. Jeg vet at progrestronkremen kan gi disse symptomene, men jeg har aldri vært så øm før.......båre såre "nipler"......Kjenner du noe?

Skrevet

Har hatt en del mensmurringer, litt forstørret pupper, og i går begynte eg med litt kvalme...Ellers kjenner eg ikke noe...

Er bare sååå spent....=)

Skrevet

Dumme dumme meg=(

Testet, og fikk SELFØLGELIG negativ....* grine grine*

Skrevet

Det kan være for tidlig! Ikke ta sorgene på forskudd! er ikke mange som får positiv test så tidlig.

Skrevet

Ja vet.. Skjønner ikkje korfor eg testet, men greide ikke la være..=)

Får vente noen dager..

Trist å miste deg her inne fra...=) Kjempe masse lykke til med adopsjonen..

Klem

Skrevet

Jeg synes ikke det er så trist jeg! Skal bli godt å komme seg videre, å bli foreldre!:-) Dette er nøye gjennomtenkt fra vår side, og føles veldig riktig. Det var allerede bearbeid før siste forsøk:-)

Håper det blir positiv test på deg, Silje. Det har dere fortjent alle sammen her inne, altså!

-Og jeg kommer nok til å henge i kulissene her inne av og til!

Klem

Skrevet

Hei Silje.

Testet nettopp jeg også,enda jeg hadde bestemt meg for å ikke gjøre det.

Ble ikke noe klokere egentlig..tror jeg..

Har nemlig på følelsen at jeg ser det jeg vil se!!

EN sterk og tydelig strek som tilsier negativt!!!!

Men...om jeg titter litt ekstra etter,så skimter jeg enda en strek..

MEN tror faktisk at det bare er innbildning!!

Ser på meg selv som UGRAVERT fortsatt.

Så får teste igjen på onsdag som er den opprinnelige testdagen.

Skrevet

Hei jeg testet på dag 11 på mitt første forsøk ( i Danmark) og fikk neg test... men fikk ikke blødning og testet igjen dag 15, da var testen positiv og jeg fødte tvillinger åtte mnd etter:))

Skrevet

Hei på deg.

Jeg testet selv på 10 rugedag og fikk en svaaaaaaaaak positiv strek.

Gikk til legen min for å i tillegg å få tatt en blodprøve, de da der at så lenge det var en svak strek var prøven positiv, er den negativ kan man ikke skimte en svak strek i fantasien engang:-)

Er 6+4 idag, skal på tidlig UL imorgen.... spennende.

Lykke til, jeg tror og håper du er gravid.

Skrevet

Er på rugedag 10 i dag og tester ikke før fredag. Orker ikke skuffelsen over negativ test sånn midt i uka med jobb og masse forpliktelser.. Dessuten er det så dumt å bli kjempeskuffa nå hvis det bare er det at man har testet for tidlig.. Men gjett om jeg har lyst! Jeg har fryseforsøk da, så egentlig er jeg 13 dpo..

Hold motet oppe, silje. Mange som tester negativt så tidlig, men som tester positivt senere.

Skrevet

Ja, vet..=) Det var bare dumt av meg å teste idag..Men bare måtte..!! Tenk om den då hadde vært positiv....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...