Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 første syklus etter første IVF forsøk. Å jeg har som vanlig drit vondt:( Jeg har i det siste fått en stygg følelse av at vi aldri kommer til å lykkes på nr.2. Jeg vet jo hvor stor sannsynlighet det er for akkuratt dette:( Jeg kjenner også nå at dette snart er like vondt som da vi slet med nr.1. Gått det finnes slike som dere her inne som kan forstå hvordan det er
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Trist å høre, mensen kom her og =( Vi prøver også på nr 2, og syns nesten det er tyngre å holde på denne gangen. Vi var heldige sist, og traff på første fryseforsøk, nå har vi hatt et frys- og et ordinært IVF. Heldigvis fikk vi mange på frys, men akkurat nå kjennes det veldig usannsynlig at vi kan bli foreldre til en til... En får bare forsøke å huske på hva målet er =) Er det eneste som funker for meg ihvertfall! ...og vi har jo fått det til en gang før, da mååå det jo klaffe eeen gang til??... Lykke til =)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg sliter litt med tanken på at jeg snart ikke har flere egg å ta av, det føles så urettferdig at jeg skal ha ett slikt problem når jeg ikk er mer enn 22 år:( Jeg fikk bare ett eneste egg sist gang:( Håper vi lykkes begge to, det tar på dette her. Å jeg hater å se alle som blir gravide rundt meg:(
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Huff, ja det kan ikke være en lett situasjon, jeg har "bare" eggledere som ikke virker. Det må føles ekstra urettferdig å miste eggene så tidlig, du er jo veldig ung! Å se på alle andre rundt en som få det til så lett som bare det, er fryktlig provoserende noen ganger =)... -Skulle ønske jeg hadde hørt om en mirakelkur til deg, da skulle du fått den med en gang! Eneste jeg vet om din "tilstand" er at du må "klemme på" mens det fins egg der, du har som jeg har forstått det lyktes en gang? -Er sikker på at du vil greie det en gang til jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå