Monajenten Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Oooog syns dere den var fin? http://www.theage.com.au/ffximage/2006/01/27/meg_ryan_narrowweb__300x398,0.jpg
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Syntes den er litt for "damete" jeg da:S Ikke helt min greie. .
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Hmmm, syns du?? :-s Hvis den er litt lengre da? Jeg føler jeg må ha noe litt rufsete, frisyren kan ikke være for "pen". Og så blir det ikke den fargen da, enten lyst eller mørkt.
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Hm gjør du ikke? Jeg kopierte og limte inn nå, kom helt fint inn. Prøv å kopier fra høyre siden på linken og så mot venstre, for det er en del på linken som ikke er "synlig" i innlegget.
cherry coke Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Synes den var litt kjedelig. Veldid 90-talls=) Kanskje penere med litt mer lengde? Luggen var fin, men den kunne godt ha vært litt kortere.
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 Du mener litt mer lengde men kortere lugg? Har egentlig lyst å ha luggen til ene siden, ikke "splittet" sånn som der. Skrålugg mot ene siden.
frøken blå Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Kul frisyre! Men aner jo ikke hvordan DU ser ut da, så.... Hehe.... Men go for it! =)
Patetica fåkksi Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jeg syns den var fin, men hadde valgt uten lugg, og kanskje midtskill? Ikke "pent" midtskill, litt bustete. Huff, forklaringen min blir bare verre og verre men jeg veit hva jeg mener.
M-N & sassy-susie Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 en kortere variant ville sikkert vært kult.. eg klipte meg i dag hos svigersøss.. www.tuppenella.blogspot.com Men har ikkje fiksa det da.. skal være mer rufs
Pysa Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 bare hvis du farger det tomatrødt ;-) neida, hvis u har tjukt nok hår, så.... på mitt tynne hår hadde det ikke gått.
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2008 Jeg kler ikke midtskill fordi håret mitt legger seg i "gardiner". Så jeg må ha sideskill (det har blitt naturlig på håret mitt nå) og skrålugg.
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2008 Hahahaha vet du hva, jeg skal legge ut et bilde på profilen min. Vent litt;-)
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. juni 2008 Sånn Pysa - her er meg: http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/353930/offset/23 Hehehehehe;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. juni 2008 #15 Skrevet 8. juni 2008 http://www.hairfinder.com/hairshows/loreal2004-16.htm Den er fin rufset til:) Bare et eksempel, inne på den siden kan du finne mange andre frisyrer også
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. juni 2008 Frøken blå: Er bilde på profilen min;-) Stinelille: Vil ikke ha KORT hår, men jeg må bare innse at mitt hår ikke er laget for å være langt. Så da må jeg ha en frisyre. Jeg kommer ikke til å kle helt kort hår, jeg vil ha det litt rufsete og trolsk hvis du skjønner, hehe;-) Det kler personligheten min. Så må jeg ha litt hår rundt ansiktet. Men jeg vil gjerne se frisyrebilder, for jeg har ikke bestemt meg for hvordan jeg skal bli.
frøken blå Skrevet 8. juni 2008 #17 Skrevet 8. juni 2008 Fiiiiiiiiin! definitivt klar for den frisyren ja! Men du var jo så kul på håret på bildet her.... =)
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. juni 2008 M-N, så stilig du var!! Men det var litt for kort for meg, og ikke helt min stil:-) Du kledde det kjempebra da!!
Pysa Skrevet 8. juni 2008 #19 Skrevet 8. juni 2008 der ser du! jammen hadde jeg rett igjen! tror du hadde blitt kjempefin, jeg. også hadde du fått fokuset vekk fra de rare r'ene ;-)
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. juni 2008 Det med rødt hår?? Syns det var stilig da, og hadde det leeeeenge, over et år, og det er vanvittig lenge for å være meg, hehe;-) Men jeg ville ikke hatt det rødt nå, og jeg syns også jeg har litt for kort hår der.
Patetica fåkksi Skrevet 8. juni 2008 #21 Skrevet 8. juni 2008 Sorry, jeg mente faktisk sideskill. Det var det jeg mente med "ikke pent", altå ikke sånn Mette-Marit-sideskill men litt bustete, noe som passer med frisyren!
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 8. juni 2008 Åååhh Lisa, det var stilig!! Men tror ikke jeg har tykt nok hår til en sånn frisyre. Men skal lete litt mer der inne!! Takk:-D
M-N & sassy-susie Skrevet 8. juni 2008 #24 Skrevet 8. juni 2008 tusen takk no e den kjedelig da men etter en dusj å litt paste, så blir den bra Men du hadde sikkert kledd den frisyren du hadde bilde av om du hadde hatt litt kortere lugg, å litt lengre på det andre håret...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. juni 2008 #25 Skrevet 8. juni 2008 Haha du trenger ikke ha tykt hår for og ha den frisyren, har hatt den jeg:D Bare litt kortere og luggen lenger (så jeg kunne ha den bak øre, eller forran) Masse fine frisyrer der inne hverttfall, og hvis du google "pictures of hear cuts" så kommer det opp endel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå