Gå til innhold

Noen som husker Lesja-saken, da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja. Jeg var like gammel som henne, og fulgte saken veldig nøye. Det var forferdelig. Har kjørt over Lesja-skogen flere ganger siden, og tenker selvfølgelig på det grusomme som skjedde, hver gang. Han hengte seg vel på cellen han som hadde gjort det.

Skrevet

Jeg husker saken når du nevner det.... for jeg husker jenta var veldig pen. Hadde ikke hun haiket? Har ikke lest linken din enda.

Skrevet

ho haika, ja. stakkars lita.....

Skrevet

Inger marie saken? Ja husker det veldig godt. Er fra samme område og var vel rundt 5 år den gangen, var helt forferdelig at noe sånt kunne skje i vår rolige del av landet... Ingen som tenkte over at noe sånt kunne skje tror jeg.

Tenker ofte over det når jeg er i det området

Skrevet

Ja. Husker veldig godt alle de sakene der. Navn og alt. Gjorde stort inntrykk når jeg var liten. Var veldig redd og jeg og en veninne innbildte oss at vi så kidnappere overalt.

Har faktisk skjedd her i minm lille bygd også. Men det var på slutten av 70-tallet. Da var jeg bare tre år, så den husker jeg ikke.

Det KAN skje overalt

Skrevet

Tror det var Ingrid Marie Skotte

Skrevet

Inger Marie Skotte

Skrevet

Sikker?

Mitt navn er nemlig noe med marie, og besteveninna mi hette Ingrid. Syns å huske at det var en kombinajon av desse, og at det var ekstra nifst!

Skrevet

Mener også det var "Ingrid"...men kan ta feil.

Skrevet

Jeg husker ikke...

Når var det da?

Skrevet

Inger Marie Skotte. Det skjedde da hun var 13 år. Må ha vært i 1986 på vinteren. Bare for grusomt.

Skrevet

bare jeg som har google, her?

Skrevet

Orker ikke google på denne saken. Jeg synes bare det er så fælt hele greia. Husker det som om det var i forrige uke liksom...

Skrevet

Tror det var i 1987.

Grusom sak, men jeg var for ung til å få den med meg da det skjedde. Har lest om den i ettertid, og det gjorde sterkt inntrykk.

Skrevet

Ingrid Marie Skotte het hun ja.

Skrevet

åå...da var ikke jeg store jenta nei... må ta å google jeg da...

Skrevet

Ingrid Marie hete hun, er ganske sikker på det. Husker også det enda det er lenge siden. Husker foreldrene mine snakket om det da jeg var lita.

Skrevet

susemor-søster&bror&spiren ;

"Den dømte ble den 17. mars 1988 funnet død på sin celle i Gjøvik kretsfengsel"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...