Gå til innhold

Hvordan går det med uke-23 gjengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det, alle dere som fikk inn egg i forrige uke?

Selv fikk jeg inn to egg på fredag og er dermed neeeesten ferdig med rugedag 2... juhuuuu. Tiden snegler seg av sted..

I morgen reiser min kjære på jobb nordafor, så da blir jeg alene med lillejenta vår og de to eggene.. Tiden kommer jo ikke til å gå raskere da, men er ved godt mot i dag hvertfall.

Hadde vært kjekt å høre hvordan det går med restene av dere!

Ha en flott uke hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, her går også tiden i sneglefart. Er på dag 3, puppene er vonde, buken er oppblåst og det er tidvis vondt/ubehagelig å gå (spesielt når blæren er full).

Har vært på en del sosiale sammenkomster i helgen og problematisk å unngå spørsmål om graviditet pga størrelsen på magen samt det å ikke kunne ta et glass vin :) ha ha, fantasien har fått prøvd seg ja.

Lykke til videre, vi håper på det beste.

Skrevet

Hei hei!

Her er det samme opplevelsen med oppblåst mage, ubehagelig å gå for fort og sitte rett opp og ned for lenge....

Men er kommet meg til rugedag 5/4 og det hjelper seg. Puppene er vonde og ømme som fa.... og de verker når jeg tar av BH`en... Men det blir jo absolutt verdt det hvis den sitter.

Kjente litt mensensmerter i går og i dag, samt stikking og ømhet i buken. Litt lyserosa crinonerester, men det har vel litt med uttaket å gjøre kanskje.

Ellers går hormonene i spinn og røre.hihi... Gubben reiser igjen imorgen og synes nok det er greit og deilig. og det synes kanskje jeg også. Da slipper jeg å skyte på feil person og at det går så mye utover oss de værste dagene.

Slitsomt å tenke på alt en skal passe på og ikke orke så mye, Kjenner jeg er trøtt om dagen..

Her ble det masse greier.

Håper det går bra med dere jenter! Trodde jeg skulle klare å la være å tenke på dette denne gangen, men der har jeg møtt meg selv i døra. Det gikk ikke...

KLemmer

Skrevet

Hei!

Fikk satt inn to egg på torsdag forrige uke, vet ikke om man regner at jeg er på femte eller fjerde rugedag??

Uansett, er ventetiden lang.. Dette er mitt første ivf-forsøk, men har barn fra før. Lovte meg selv at jeg skulle ihvertfall ikke teste tidlig, men kjenner faktisk at nysgjerrigheten kommer snikende..! Det er jo uansett altfor tidlig, men det er litt rart det der- for jeg går og liksom kjenner etter på alt!! Synes tom at den brune midtlinja så smått dukker opp, og den kommer bare når jeg er gravid.. men så tidlig da..? Nei, er nok litt (mye!) paranoid om dagen!!

Har vært så utrolig trøtt etter uttak og innsetting, men føler meg litt bedre idag faktisk!

Humøret var liksom så på topp da jeg gikk på sprøytene, men nå- synes jeg selv at jeg kan være litt kjeftete og er i litt dårlig humør.. Om det er tilfeldig eller ei, vet ikke jeg. Får skylde litt på varmen..

Noen som vet når det tidligst kan testes uten å feilaktig positivt svar?

Vil testen slå tidligere/tydligere ut dersom man skulle være heldig å bli gravid med tvillinger??

Skrevet

Hei Monika

Hvis du fikk satt inn på torsdag er du på rugedag 4 nå..

Går treigt ja..

Det sies at eggløsningssprøyten kan henge i 12 dager tror jeg.... ikke 100% sikker.

Blir du gravid med tvillinger vil HCG stige raskere...

Lykke til!

Hilsen meg på rugedag 3! ble 40 min søvn i natt...

så jeg går her helt i ørska...

Skrevet

Satte inn 2 fryseegg tirsdag uke 23, så er vel nå på dag 6. Har vært litt kvalm en liten periode 2 dager, men nå er det ingen ting. Slipper heldigvis dette med den oppblåste magen osv. nå i forhold til ferskforsøk. Husker det ja ;-) Har satt forventningene helt på null, tenker egentlig ikke så mye på dette nå unntatt når jeg tar medisinene mine 3 ganger daglig. Sover så bra på natta og. Men har gjort dette såpass mange ganger nå at jeg tar det roligere. Har egentlig ikke så store trua på at det er noe der, for har fått tidlig tydelige symptomer de 3 andre gangene jeg har vært gravid. Men dette er jo første gang frys. En uke til nå så vet jeg svaret. Orker ikke drive med hjemmetesting jeg men venter heller på blodprøva. Lite en får gjort uansett! (desverre)

Skrevet

Er på rugedag 7 i dag. Har vært veldig trøtt, slapp og kvalm de siste dagene. Har første dag på jobb i dag og det er tøft men det må bare gå. Skal ta siste hcg-sprøyta i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...