dolly29 Skrevet 8. juni 2008 #1 Del Skrevet 8. juni 2008 hvilke vogn vil dere anbefale som nr. 2 vogn? Dvs. at vi har en vogn som vi bruker, men den er ikke til å anbefale å gå på tur med. trenger en vogn som vi kan gå på grus og som barnet kan sove i. tenker sånn sports vogn type Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137949524-nr-2vogn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
førstegangs*mamma Skrevet 9. juni 2008 #2 Del Skrevet 9. juni 2008 4 faste store hjul er vel å anbefale da. pass på at den er lett og med fjæring som passer deg. det er jo bare å velge og vrake i simo, emmaljunga og brio osv da. i barnehagen har småen en sånn 3-hjuls joggevogn. zewikia eller noe. stående. den sier de er veldig god å ha med når de skal på tur i skogen (er en liten sti der da). så småen ikke må sove i bæremeisen. joggevogn er jo et alternativ, men jeg liker de ikke så godt da fordi jeg syns de er skumle. denne har ikke vært ustødig til nå, men har hatt andre 3-hjulinger som har vært d. jeg bruker emmaljunga city jet til å gå tur med. siden det er vogn nr 2, så går det vel litt på pris også. hvis du ikke har tenkt å kjøpe brukt, så bør du de etter butikker som har inne fjordårets modeller. de er salg på nå. mange joggevogner er billigere og lettere enn 4-hjuliner. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137949524-nr-2vogn/#findComment-137950735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LegallyBlond Skrevet 9. juni 2008 #3 Del Skrevet 9. juni 2008 Ville valgt en vogn med lufthjul til det bruket, og gjerne med god demping. Jeg foretrekker 3-hjulsvogner, synes de er mye bedre å trille på all slag underlag.De er også ofte lettere enn firehjulsvognene. Men finnes også mange gode firhjulsvogner på markedet om du foretrekker det. Noen 3-hjulinger er ustødig, men det finnes også mange gode stabile vogner med 3 hjul. Selv har jeg/har hatt one tree hill urban jungle og phil and teds e3, begge disse er stødige gode vogner som aldri har vært i nærheten av å tippe/velte. Tfk joggster twist eller III og easywalker sky eller classic er andre trehjulsvogner som er stødige og gode vogner. Liker best svingbart forhjul, noe både oth, p&t, tfk joggster twist og ew sky har. Tfk joggster III, one tree hill mountain terrain og ew classic har fast forhjul, men både tfk og ew har svingbart forhjul som ekstrautstyr. Tfk joggster III kan du også få med ekstra store bakhjul, så egner seg godt på terreng og som joggevogn. OTH kan iallefall anbefales på det varmeste, er en knallgod vogn på alle måter. Vil du ha fire hjul så gå for en lett vogn. Teutonia timmy og brio race er små lette triller som du kan få lufthjul til. Race har kun en hvilestilling men tror den fungere helt greit å sove i likevel. Vil du ha en litt større type vogn kan du se på teutonia mistral, brio happy og emmaljunga city cross. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137949524-nr-2vogn/#findComment-137951650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå