Marius06 + tvillinger Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Tja, jeg får vel melde meg inn her, nå som det værste sjokket har gitt seg. Har en gutt på snart 2 fra før og har prøvd siden august og få til søsken til han. Ble gravid og var på ordinær UL på fredag. Tok nøyaktig 1 sekund fra jordmoren hadde satt den greia på magen min, til hun frøs bildet og sa at dere kommer til å få mye å gjøre fremover. Det var ikke i mine villeste fantasier at det skulle være 2 der inne. Tanken hadde ikke slått meg en gang. Har ikke hatt ett eneste symptom på graviditet omtrent. Har kun vært trøtt og sliter med bekken, men det har jeg gjort hele livet. Så nå må liksom alt "planlegges" på nytt. Så nå har jeg tatt fatt på den store vognjunglen igjen. var så misfornøyd med den første vognen til Marius, at nå skal det forskes ordentlig før jeg kjøper noe : ) Hvilke tvillingvogner kan dere anbefale??
mammalea med to i magen Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Hei og gratulere med dine to. Kjenner veldig til at alt må planlegges på nytt. Dette barnet skulle liksom være "gratis", siden vi har alt etter sønnen vår på 3 år. Mye må byttes ut og mye må kjøpes en ekstra av. Vi lette lenge før vi fant en vogn vi virkelig likte, som har alle de finesser vi ønsker i ei vogn. Var så fornøyd med vogna til sønnen vår, så vi ønsket ei vogn som lignet. Etter mye om og men har vi funnet vogna, Teutonia Team S4 heter den. Har hørt flere som klarer på at den er tung, men om ei vogn veier 15 kg eller 19 kg så tror jeg ikke forskjellen er så stor. Tungt er det uansett. D vi har lagt vekt på i vogna er, individueller regulerbare rygger og fotstøtter, at vi kan ha barna mot oss så lenge vi ønsker (sportsvognsdelen er vendbar), regulerbart håndtak, "snurrehjul" fremme eller hva de nå heter, og at vi får kjøpt den hos forhandler hær vi bor. Å kjøpe vogn i Sverige eller et annet land kan fort by på problemer vist du en dag skal ha behov for reklamasjon eller annen hjelp. Teutonia har 3 års reklamsjon. Lykke til med vognvalg, og alt annet som følger med
Annkimor Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer og velkommen hit! Syns det er godt å høre at det er enda flere som har små fra før, som skal ha to nå! Blir godt å ha noen i samme situasjon å søke råd og tips hos, tenker jeg! Gutten min blir to neste uke, og jeg har termin i sept. Når det gjelder vogner er det mange tråder im det her på siden! Mange har forsket grundig. Har selv kjøpt en brukt emma ljunga med felles hardbag og 4 faste hjul. Håper den gjør nytta, men den som lever får se ;-)
bøllefrøene Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 gratulerer masse.. du kan bare glede deg.. mine gutter er 3 mnd og syns det er herlig... ja det er slitsomt men det glemmer man liksom. vi har tfk som vi har kjøpt fra nederland. jeg var skeptisk til kjøp der.. men det gikk kjempe bra.. sparte mange tusen.. og fikk vognen på under en uke. tfk er god å trille, store bagger, svingbart forhjul/ kan også festes), lett, stor sportsdel og rygg som kan legges helt ned... har bare gode ord å si om den.. vi betalte 8000 for den.. 6500 for vogn og 1500 i toll.. kom levert rett på døra! lykke til med graviditet og vognkjøp..
* vannmamma * Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer så mye med familieforøkelse. Sjokk og nærmest vantro har vel mange av oss her inne opplevd. Det går jo heldigvis over for de aller aller fleste. :-) Her er det mange flotte jenter som både er flinke til å dele informasjon og oppmuntre hverandre. Jeg oppfordrer deg også til å lete litt i trådene her, så finner du mye info om valg av vogn. Selv kommer jeg til å ha EasyWalker DuoWalker Sky fra babyjungle.nl. Hovedprioritet for meg er vekt og at den er enkel å legge sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå