Gå til innhold

Jeg forstår ingenting av dette NAV greiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå fått svar fra de ang. tilbakebetaling av medisiner etter første forsøk. jeg brukte totalt 27500 kroner på medisiner bare på dette forsøket. Jeg har flere spørsmål ang. dette.

1. Jeg får ikke tilbakebetalt noe av medisinen cyclogest. Synes dette var merkelig da klinikken sa at dette trengte jeg ikke tenke på (jeg spurte dem om vi skulle legge ved papirer på hvorfor vi fikk det i stede for den vanlige), de skulle ta seg seg av det. dere som får dekket denne medisinen, hva skrev dere?

2. Jeg får ikke dekket noe av albyl- e og klexane. Grunenn er at det ikke stod noe om hvorfor dette var så nødvenig. burde jeg ikek blitt informert om dett?? Det er jo helt nødvendiog for meg i forhold til at ett barn skal kunne overleve i magen min.

3. jeg fikk dekket EL sprøyten, menopur, puregon og en eller annen anenen ting. Denne summen kommer over 15000 kroner. men hvor i alle dager blir pengene av. Stod ingenting i brevet om utbetaling osv...

Håper dere kan hjelpe meg. jeg blir så frustrert av dette greiene. fader at ikke vi kan lage barn i senga som alle andre. Jeg har en perm full av papirer bare ang. det å lage ett barn. (sint)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tryne :o)

Det eneste du kan gjøre ,er å ringe klinikken i morgen.

Be legen skrive en bekreftelse/erklæring på hvorfor du trenger de spesifikke medisinene.Skriv så et kort brev til NAV om at du beklager at du manglet nødvendig dokumentasjon og du beklager det merarbeidet det medfølger...

Kan ikke garantere at du med dette får dekket disse preparatene,men en ting vet jeg sikkert.Du får ingenting om du ikke prøver !

Pengene de tilbakebetaler blir ført over på kontonummer du har oppgitt.

Så hvis du ikke har oppgitt kontonummer får du føre på det også i dette neste brevet til dem.Lykke til Tryne !

Klem fra

Skrevet

Takk skal du ha. da skal jeg ringe dem i dag å høre:)

Skrevet

Hei.

Tenkte jeg skulle informere deg om at klexane får du skrive av i egenandelskortet ditt. Ta det med deg til nav, så gjør de det hvis du har kvittering. Kanskje det gjelder noen av de andre medisinene dine også??

mvh

Skrevet

jeg har snakket med de nå. Jeg skulle få skrive opp albyl-e og klexane på egenandelskortet mitt. Cyclogest ble ikke godkjennt. men nå har jeg spurt etter dokumentasjon fra klinikken slik at jeg kanskje får denne delvis dekket. Å grunnen til at pengene ikke var på kontoen min var fordi de hadde gitt dem til feil person. Det var visst en mann i samme kommune som meg som hadde fått dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...