Kleint Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Heisann:) I samråd m vår lege på riksen, har vi blitt enige om at jeg skal prøve noen kg vektreduksjon før vi starter igang m ivf. Har hatt tre mislykket aih forsøk. Det jeg lurer på er: Vi har resept på pergo, kan jeg styre dette selv, ta det mens vi venter, eller skal det taes kun etter avtale m lege? Har hørt at man kan styre det selv, opptil dobbel pergo kur? Noen som vet? Kjekt å gjøre noe mens man venter:) Takk for svar:) Klem
Rose69 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Om du har tatt Pergo før og tåler de bra kan du sikkert ta noen kurer i ventetiden.Har du EL hvem mnd.? Husk at Pergo er hormoner og noen kan legge på seg av de (siden du nevner vektreduksjon) Personlig har j tatt både enkle og dobble kurer.Har ikke hatt bivirkninger av det store slaget. Masse lykke til!
Kleint Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar:) Er ikke sikker på om jeg har el hver mnd. Har stort sett hvert til aih behandlin, og da ordner de el. Har sett på blodprøver at jeg har fått el av meg selv også, så jeg håper det. Har tatt pergo mange ganger, har ikke gått opp i vekt:) Så da tar jeg en dobbel pergokur neste syklus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå