Gå til innhold

quinny freestyle xl comfort,nokken som har erfaringer med den??hvordan er den på vinteren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Vi kjøpte denne vogna når guttongen var 5mnder, og har vært fornøyd. Hører det er en del som er misfornøyd, spesielt at den tipper lett. Jeg har opplevd at den har tippet, da med tunge ting på styret, så det må du unngå. Det med at det er låsefunksjon på svingehjulet gjør at jeg synes den er lett å trille i snø, få den ombord i buss etc....

Var i tvil nå når vi venter nr 2 om vi skulle kjøpe bagen til denne vogna og beholde sportsdelen når babyen vokser siden jeg har hørt så mye negativt.... men forrige uke kjøpte jeg bagen og gleder meg til å bruke vogna på nytt, den er pent brukt, og ble kjøpt i 2005, storebror bruker ikke vogn lenger....

vogna er kjempe god å trille. men nå som frøkna har blitt 2.5 åe er den ikke trygg. den har ved flere anledninger tippet når hun har ligget i vogna og sovet i den. da har jeg ikke hatt noe på styret. dessuten er det er herk å ta den inn og ut av bilenog tar kjempe stor plass.som sagt hvis du slipper å legge den sammen ogte og ikke har for store barn i vogna er den fin,men jeg ville ikke kjøpt den på nytt...

Var fornøyd i starten, men har erfart at den tippet med sovende barn i. Uten å ha noe på styret , men sportsdelen vendt framover. Går bedre når den er vendt mot deg, men etterhvert som barna blir større vil de jo se... Hadde ikke kjøpt den igjen, men bruker den fremdeles og kommer til å bruke den med bagen nå som nr.2 kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...