Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en liten "pause" kommer jeg nå tilbake :)

Hvordan går det med dere??

Har da vært prøver i 3 år, vært gravid en gang,men mistet .. Nå er vi i gang igjen, denne gangen med bare provera.. Pergotimen funket ikke veldig bra på meg.. hadde ikke eggløsning en gang. Begynner å bli ganske lei av å ikke snart kunne få det til. Jeg har blitt skikkelig deprimert av det. Noen andre som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi føler vel alle det slik noen ganger. Vi har vært prøvere siden august 2006, men har kviet oss for å ta kontakt med lege, da vi hele tiden har håpet at det bare trengte litt tid til å gå seg til (tok ca et år etter at jeg sluttet på pillen, før syklusen var normal). Nå holder vi imidlertid på å innse at vi nok ikke greier dette på egenhånd, og det føles så utrolig urettferdig!!!! Og så skal man liksom prøve å tenke minst mulig på det i tillegg, ikke akkurat lett det da!!!! Hadde greid å roe oss litt, men sist syklus var jeg skikkelig kvalm uka før TR skulle komme, og gikk en uke over tiden, så da begynte vi jo å håpe da. Men nei da, TR kom da også, og nå greier jeg i alle fall ikke å la være å stresse med det. Så nå har vi bestemt oss for å ta kontakt med lege da. (blir riktignok ikke før over sommeren, da vi skal flytte i august, og må skifte lege). Det som er ekstra sårt for meg er at når jeg en sjelden gang snakker med venninner om det får jeg bare høre at "Herregud, du er jo så ung enda, dere har jo mange år på dere, dette ordner seg! (de fleste i kretsen er et par år eldre enn meg). Har du også hørt det?

Uansett kommer vi vel ingen vei med å sture, så vi får ta oss sammen og håpe og tro at det snart skal bli klaff, uansett hvor vanskelig det er noen ganger. Krysser fingrene for dere jeg!!!!!! Lykke til!

Skrevet

Så utrolig bra svart Gumman83! Det føles så vanvittig urettferdig at noen blir gravide bare mannen ser på dem, mens vi må slite oss ihjel uten å få det til. Og det er umulig å ikke tenke på! De fleste jeg har sagt det til skjønner ikke hvordan jeg kan prøve en gang i en alder av 22, og de er null interessert når jeg trenger å lufte tankene mine.

Velkommen tilbake igjen Stine_!:) Håper det snart blir din tur og at spira sitter i 9 mnd. Skjønner godt at du er lei! Jeg har prøvd halvparten av tiden du har prøvd og jeg begynner å bli kjempelei allerede:( Tenker akkurat sånn som du gjør.

Ønsker dere masse lykke til begge to, håper vi snart får oppleve å få en spire i magen!

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :)

Ja,jeg opplever det samme "du er jo fortsatt ung, å har igjen mange år å prøve på" men hva hjelper vel det når det er nå vi har lyst på?!

Det er så utrolig urettferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...