Gå til innhold

Okei, nye navn igjen: Synne eller Emilie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket er finest?:) Syns kanskje Synne passer best til storebror Erlend, men samtidig er det litt koselig at navnene begynner med samme bokstav...Er litt usikker på om jeg begynner å bli lei Emilie, det har vel vært på navnetoppen ei stund. Synne er litt friskere?

Huff, vi er usikre, det er noe gærnt med alle navn som fins!;) Og i morgen har jeg vel kommet frem til nye navn igjen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke Synne, men jeg syns Sunniva er kjempefint:) Det er litt i samme bane. Emilie er fint også,men begynner å bli litt lei det.

Skrevet

Jeg synes det er veldig koselig med samme bokstav - stemmer derfor for Erlend og Emilie. Emilie er fantastisk vakkert, og ikke nødvendigvis så populært i år som folk tror ;-) Det er veldig vakkert!

Synne minner meg om "synde" osv.. Liker det ikke..

Skrevet

Erlend & Emilie - to lette, flotte, vakre navn! :)

Skrevet

Erlend og Emilie!

Emilie er bare helt nydelig!! =)=)

Skrevet

...men både Synne og Emilie er flotte navn, det blir bra uansett. Må jeg velge et blir det...hmmm...Emilie (tror jeg...)

Skrevet

Både Synnøve og Sunniva er opptatt;)

HI

Skrevet

Jeg er enig med deg Blondie. Synes Synne definitivt passer best med Erlend. Personlig er jeg ingen fan av hverken Emilie eller det å gi barna samme forbokstav. De er jo to individ stilig å ha hver sin spør du meg!

Skrevet

Synes Emilie er kjempefint..var mitt favorittnavn lenge, men nå begynner det å bli litt "oppbrukt". Synes Synne er et greit alternativ, passer ihvertfall veldig bra med Erlend synes jeg!

Skrevet

Jeg synes både Synne og Emilie er nydelige :) Holder knappen på Synne, det er minst brukt nå og passer best til Erlend.

Det er lov å være usikker på navn, bare å komme med nye navn her;-))

Skrevet

Synne passer mykje bedre til Erlend en sukkersøte Emilie.

Skrevet

Synne...emilie likar eg ikkje i det heile

Skrevet

Jeg liker ikke navnet Synne. Emilie er finere,men som du selv sier så er jeg også litt lei av det. Synes også stort sett det er noe gærent med alle navn,eller så har jeg dårlige asosiasjoner til det. Vanskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...