*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Har emmaljunga, ikke fornøyd. Alt er bare et stort rot. Har den som hører til quinny og den er greit til et stort barn, men ikke en liten baby. Kan dessuten ikke bruke den på emmaljungaen som skal brukes til neste baby (vi prøver)da passformen gjør at den henger "feil".Alt holder liksom på å ramle ut av veska. Så jeg vil ha ny. Har tittet på to av Allerhand-veskene (allerhand messenger bag og allerhand carru on bag) og forsøkt å spørre om andres meninger, men får nesten ikke svar. Så da forsøker jeg her: Noen som vil anbefale en stelleveske?
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Anbefaler BabyBjørn sin. Tror den heter Activ? Den har en liten oppi som er veldig grei å ta med på kortere turer når du ikke trenger den store. Den kan også gjøres om til sekk om du trenger. Vi har Emmaljunga Edge duo og er veldig fornøyd:) Emmaljunga sin er håpløs ja...
Lima - 03+06 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Skip Hop Dash, JuJuBe All/Small eller Gaia&Co er mine favoritter! BabyBjørn sin synes jeg er helt talentløs, det samme med alle "vognmerkene" sine stellevesker, bare et stort rom og svindyre i forhold til hva man får.
Hogne&Anneli Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Jeg har Skip hop i militærfarger som jeg vurderer å selge. Pent brukt, til kun et barn:-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har stellesakene oppi en plaspose fra ARK. Bruker ikke RIMI/REMA pose, for det er jo greit at stelleposen skiller seg ut. Alt er bare et stort rot, men det fungerer bra. Fikk den på ARK for kr 0, og det er bare å hente en ny når den gamle begynner å bli slitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå