Gå til innhold

hva tilsvarer størrelse 104?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Skrevet

4 år

Skrevet

Det varierer jo veldig fra barn til barn. Minsten på 2 1/2 holder på å vokse ut av alt i 104 nå.

Skrevet

3-4 år. Men det varierer veldig fra barn til barn.

Skrevet

Ja, min jente begynner på skolen etter sommeren, og hun bruker noe i 104 ennå! Og er litt liten ift andre jevnaldrende, men ikke så mye!

Det er VELDIG stor forskjell på tøy, fra merke til merke synes jeg!

Skrevet

104 er 4 år eller 3-4 år står det og på enkelte plagg. Jenta mi er 3,5 år og bruker fortsatt 98 og 92, barna er veldig forskjellige i str på klær og det kan variere fra butikk til butikk....

Skrevet

Sier meg enig med de over. 104=4 år men det er stor foskjell på barn og så er det veldig stor forskjell på klærna. Har klær som er nærmere to størrelser for store/for små sammenlignet med andre klær. Ta f.eks mine to barn som et eksempel. De er 2år 11mnd(liten flis) og 4år 9mnd(lang, litt støre en mange jevnaldrende), de har begge klær i størrelse 104. Men mye i 104 drukner yngste i og 104 har egentlig ikke hun store kunne hatt på halvannet år minst.

Man må bare lære seg å sammenligne barnet og klærna.

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Du har nok sikket fått svar nok,

men jeg ser at ingen tidligere har påpekt at tallet tilsvarer høyden på barnet.

Dvs. at gjennomsnittshøyden på 4-åringer er 104 cm.

Skrevet

Men man kan ikke gå etter lengden på barna. Beror jo helt på hvordan de har lengden fordelt. Er de lange i beina eller overkroppen eller kanskje hverken eller. Har de lange eller korte armer osv. Hadde jeg gått etter lengden hadde mine to gått i for små klær i hele sitt liv og mange andre barn jeg kjenner og

Skrevet

104 = 4 år.

Men du skal ikke bare gå ut i fra størrelser når du handler klær for de er så forskjellige fra merke til merke.

Jeg har ei på snart 2,5 som hele tiden har brukt både et og to nr større i klær en hva alderen hennes tilsier.

Hun er veldig lang i overkroppen men er alikevell ikke lengre en 90 cm men bodyer i 98 er på grensa til og være for små nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...