Gå til innhold

Noen som har begynt med mammabukser enda?:)

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+2 i dag og ser at det gode været er på vei bort.... Må si at jeg gruer meg litt til å prøve de vanlige buksene mine, for jeg tipper de er blitt litt trangere i livet siden sist. Har jo bare gått med skjørt og behagelige sommerklær de siste ukene...:) Er det noen andre her som har begynt med mammabukser enda?:) Er jo veldig tidlig for min del, men som 2.gangs er det vel vanlig at magen kommer tidligere enn med førstemann..:)

Fortsetter under...

jeg er 11 uker på vei til mandag. jeg har faktisk gått ned i vekt å kommer inn i gamle dongeribukser.. men det er visst vanlig da.. så kommer vel magen om en mnd te eller noe..

er første gang for meg da.. min mor fikk mage over natta. eller hele familien min fikk det i 4mnd. så det skjer sikkert meg også..

kjenner jo at magen å hoftene er blitt mer segne hehe.. men det er jo pga hormonene forbereder magen på at den skal utvides og vokse.

jeg har begynt med mammabukser eller så går jeg i joggebukser..magen er akurat blitt stor nok til at mine egne bukser er for trange. blir vel sånn når det er andremann som er på vei, lillegull er jo ikke mer enn halvannet heller.

Jeg har uniformsbukser jeg! Dét er krise det! De er trange alt, og jeg vil da helst ikke si noe til noen på jobb enda >< Nå er jeg sykmeldt på grunn av svangerskapskvalme, men jeg tenker med skrekk på den dagen jeg skal tilbake på jobb og ikke får på meg buksene *knis*

Annonse

Har foreløpig bare fått videre bukser siden jeg har vært endel kvalm og gått ned litt i vekt, men se på Mærta! Hun ser jo høygravid ut enda hun har 4 måneder igjen. Tvillinger? Eller er det bare sånn det er når man har født før??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...