Gå til innhold

Hjeeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tette melkeganger, får det ikke bort. Prøver å pumpe, men får ikke ut en dråpe nesten. Håndmelker i dusjen, masserer, lar jenta mi suge på den vonde puppen først osv. men ingen ting hjelper! Har hatt det i 3 dager nå, og redd det skal utvikle seg til brystbetennelse. Det har jeg nemlig hatt 3 ganger tidligere, så er livredd.

Det jeg lurer på er om det er farlig å ta pencillin som jeg har igjen fra forrige betennelse, da blir jo brystet helt mykt etter 1 dag som regel...

Uff sikkert ikke bra, men orker bare ikke mer. Tulla er 4 mnd, og vi har slitt mye med dette, så begynner å bli sååååå sliten av ammingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kjenner du kuler i brystet? Ser at du har prøvd det meste. Det som er aller viktigst er at du slapper av og ikke stresser med å få ut melka. Vet at dette er lettere sagt enn gjort, men psyken spiller en stor rolle oppi i dette. Ser at du skriver at du er livredd, og gamle erfaringer stresser deg sikkert. Prøv å tenk at du IKKE har tette melkeganger, og at du ikke har problemer i det hele tatt, omvendt psykologi ;o) Har desverre ikke andre råd til deg, men håper at det løser seg. Sjønner at dette er vondt for deg. Husk å stryk forsiktig på brystene mens du ammer også, slik at brystet får tømt seg. Da løsner kulene bedre. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...