Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hvor mange karbohydrater er det i en softis sånn ca? Gubben skal kjøpe til seg og ungen, og da har jo jeg også lyst på. Han mener jeg kan unne meg det sien jeg ikke har spist noen karbohydrater i dag, og jeg vanligvis spiser 4-5 hundre om dagen. Han mener det er ca 50 karbohydrater i isen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 kan du ikke bare unne deg en is da? en sjelden gang går vel bra? Visst du da ikke har svangerksapdiabetes og kostregulert og MÅ være forsiktig med karbohydratene da ..sånn som meg MEN visst du er på slankern, så skader det ikke å spise en softis en sjelden gang..spis en og nyt den
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 neida, er på slankern. Spiste en i går og,men det var hennig olsen, skal ha en dilpom is i dag. Hennig olsen isen var ikke god!!! så da må vi ha en ny i dag sier gubben;)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Gud det var godt!!! Gjorde det sånn at ungen og gubben kjøpte hver sin, og jeg smakte av deres. Fikk ikke så dårlig samvittighet da. Diplom is er og blir best!!!! Den var bare nyyydelig. Den Hennig Olsen isen i går var stygg i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå