Gå til innhold

blæ... "sliten" i magen

Anbefalte innlegg

Er så stinn og rar i magen. Føler meg skikkelig gravid, i grunn. Er både ubehagelig og litt morsomt på en gang.

Vanligvis går jeg konstant å strammer magemusklene ubevist, for å ha en god holdning og strekke på ryggen, men nå er det så utrolig slitsomt. Det er sikkert på grunn av at magemusklene blir slappere i gravititeten, så da er det vel bare å slippe ut magen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137944889-bl%C3%A6-sliten-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånnsom deg, men har funnet ut at magen får bare slippes fri!!!!! Så der stikker den ut!!!!

Har jo alltid hatt litt ekstra på magen, så behøver vel ikke desperat å prøve å skjule den helt enda, men har nå tatt meg i å stryke meg på magen på jobb ettersom babyen visstnok skal kjenne det nå!!

føler det akkurat sånn jeg også. Har sikker t ubevisst gått å strammet magen litt før på grunn av holdningen, men nå må jeg bare slippe den ut. Da føler jeg meg plutsellig ti ganger mer gravid, men tenker også på om noen på jobben begynner å mistenke noe. Tror jeg må ta i bruk noen litt løsere t-skjorter og singleter, eller kanskje jeg skal si det snart!! Men..gleder meg så utroolig til det begynner å bule litt ut for alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...