Gå til innhold

nye alternativer, hva synes du om disse jentenavnene?

Anbefalte innlegg

prøver å finne noen nye alternativer, siden jeg er litt usikker på de jeg hadde/har på topp... her en noen navn jeg liker (uavhengig om sambo godkjenner de eller ikke, hehe) hva synes du om disse?

Lone

Tilde

Ada

Anna

Tora

tips til noen andre i samme sjanger? trenger litt ny inspirasjon ;)

Fortsetter under...

takk for tips..

Vida glemte jeg, tenkt på det, er kjempefint! (sambo liker ikke det heller da, men hvem vet, kanskje jeg får overtalt han ;))

Mia, Lotte, Lykke, liker jeg

Tale, Ida og Vilde går ikke av div. grunner... Men kjempefine navn!! sukk..

Annonse

Vi har også vinglet veldig mye ang navn til jenta vår, vil gjerne ha et navn klart til hun kommer:) Merker at vi blir lei av å spekulere på navn hele tida, skulle ønske det perfekte navn bare datt ned i hodet på meg snart. Foreløpig er det Synne som står øverst på lista. Skulle gjerne hatt anonymknappen tilbake her, siden vi vingler så fælt, kommer jo stadig med nye navn.....

Av disse 5 ville jeg valgt Ada. Liker ikke Tilde og Lone, Anna og Tora er ok. Ada er veldig pent:)

Annonse

takk for svar dere

ja, jeg og er lei av å vingle.. vi trenger ikke ha et bestemt til hun kommer. men hvertfall ha noen alternativer som vi skikkelig liker, så det bare gjenstår å se hvilket som passer best.. men det er alltid ett eller annet med navnene vi liker, så klarer ikke slå med helt til ro med de.. og det er irriterende..

håper det dukker opp et snart, eller at vi finner ut et vi liker veldig godt begge to :)

Anna er nydelig, hadde ikke ei jente i familien fått det navnet hadde det vært min favoritt. Flott, kort, søtt og stødig.

Tilde er også ganske fint, men Mathilde er så poppis og er jo kortformen.

Tora er forferdelig - tenker på gutenavnet Tore som jeg ikke liker.

Lone syntes jeg også er litt maskulint, litt usikker på hvorfor.

Ada er også forferdelig - tenker på Ada Sofie stiftelsen, og baneheia saken. Desverre, for det er et ok navn.

er nok ingen av disse vi blir å vurdere likevel desverre... sambo er ikke så glad i de.. og jeg er ikke helt sikker selv.. liker Ada og tilde veldig godt da, men tror ikke de er så fine som de andre vi liker uansett..

Takk for mange svar og gode forslag :)

Nei, det blir nok ikke noen av de desverre.. Synes ada og tilde er fine, men tror ikke helt de passer.. er ikke sikker på hvor godt jeg liker de andre..

Vi ender jo bare opp på de 2-3 samme uansett ;)

Nå liker vi leah, eline og mille best.. at de er vanlige får bare være, så lenge det er navn som passer og vi liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...