Gå til innhold

Forskjell på TFK og One Tree Hill?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tfk har skivebrems, integrert myggnetting og bumperbar. Den har mye større bag og sittedel. Pris i norge ligger vel på 5299,- 1800 (?) for bag.

OTH er nettere og bedre å trille (synes jeg) og at sportsdelen er smalere enn TFK kan gjøre at barnet får mer støtte. Pris på OTH varierer men mener veiledende pris er 5990,- Husker ikke pris på bag...

Det er også lettere å justere ryggen. Du kan selv velge vinkel på liggestiling. Tfk har glidelås som justerer ryggen. Bag il OTH har jeg ikke noe til overs for. Den er alt for liten /lite lun til å brukes til barnet kan sette seg opp selv.

Jeg har OTH, men har lenge ønsket meg TFK, men nå om sommeren er OTH en fantastisk vogn. Synes bare det blir litt trangt med vinterpose + stor gutt

Annonse

Jeg tror OTH er lettere enn TFK (men er ikke sikker). Personlig foretrekker jeg OTH også, mye nettere og penere å se på, bedre bruktpris når du skal selge den og jeg syns barnet sitter kjempe bra i den. Enig i at bagdelen ikke er optimal, men sportsdelen er virkelig det. Den er helt super å trille og barnet sitter som nevnt veldig bra i den, både store og små barn. Bumper bar er kjekk å ha, og seatinsert ville jeg også gått for. Vær obs på at OTH bli ganske lang sammenlagt. TFK liker jeg ikke designet på, syns det er mye merkelapper og stoffet er i litt sånn shiny allversjakke-kvalitet. Liker designet til OTH mye bedre. Men det er jo smak og behag da, tror småtassene har det bra i begge vognene.

TFK har regulerbart fotbrett. Det har ikke OTH.

Den er også smalere mellom bakhjulene og tar mindre plass sammenlagt enn OTH. I tillegg har den en av de største hardbagene på markedet. Det er god plass til vinterpose, lammeskinn - selv med et stort barn på 7 mnd.

Begge er bra vogner. Enig i at OTH har penere design, men mener at TFK er hakket bedre med tanke på funksjonalitet og komfort.

Det er forresten ikke noe problem å selge TFK brukt til god pris. Solgte nettopp baggen for 1100,- på Finn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...