1+2=3barn Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 jeg sliter med det.. har prøvd varme og ull men det hjelper ikke.. får det også lenge etter amming hvor tid som helst på dagen.. trenger ikke å bli kald for at det skal komme.. veldig plagsomt og vondt.... noen som har råd eller som har væt borti det????
Miffs Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Uff da, har det jeg og, men i en mild grad. Har hørt det går over av seg selv etterhvert når babyen har passert tre mnd.. Eneste som du ikke skriver her er å drikke sort te, det sto det på ammehjelpen.no
1+2=3barn Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 jentene er 7 uker snart.. har prøvd spray og.. te liker jeg ikke,.. skal på ammeklinikk den 18 juni men er lenge å ha vondt:s.. er kjempe plagsomt.. og når det kommer må jeg presse på det og ikke kjekt om jeg står i butikken =) hehe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Du kan jo gå til legen jeg var til sist (da jeg i tillegg hadde fått sopp). Han benektet at man kunne få dette problemet i puppene og latterliggjorde meg skikkelig. Mente tydeligvis at jeg var en sytete hypokonder. (Vurderer å skrive klagebrev. Har aldri møtt sånn nedlatenhet noe sted.) Men jeg VET at dette er et reelt problem, og et til tider ganske vondt et også. Hadde samme problem for to år siden, men skjønte ikke hva det var før det hadde gått ei god stund. Denne gangen har jeg prøvd meg med 2000 mg calcium daglig, og synes ikke det er så ille nå. (Fire uker siden fødsel i dag). Kan være utendørs uten problemer og gruer meg ikke til hun skal ha mat. For to år siden fikk jeg skikkelig vondt bare det var litt trekk eller jeg gikk ved frysedisken på butikken. Og ved temperaturendringer. Grudde meg til amming og satt og skrek og bet meg selv i leppene fordi det var så vondt. Men det ga seg gradvis, og etter ca tre måneder var det omtrent borte. Håper du finner noe som kan hjelpe deg, enten det er calcium eller noe av det andre de foreslår på ammehjelpen.no. Lykke til!
--==Ceci==-- Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Forferdelig vondt!!! Hadde det i begynnelsen med begge barna, men det gav seg etter 6-8 uker... For meg funket det veldig bra å drikke svart te!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå