Malene & 2 1/2 små Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Mistet i uke 13+4 etter infeksjon i fostervann.. Noen flere som har opplevd dette? Alt var tilsynelatende bra, da smertene begynte for en uke siden. Jeg ble innlagt samme kveld, og dagen etter døde vår baby. De måtte foreta en haste-utskrapning, da jeg hadde 39,5 i feber. Kommet hjem nå, og sitter kun igjen med savnet og masse følelser..
1prinsesse+2engler Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Hei kjære Malene. Huff så leit å lese!! Føler med deg!! Jeg har ikke opplevd akkurat det samme, men vi mistet vår lille gutt i uke 17 etter at fostervannet gikk. Så jeg vet hvordan du har det nå. Det er ubeskrivelig vondt!! Dette er nok en mager trøst nå, men det kommer lettere dager. Et godt råd er å snakke om det som har skjedd, samme hvor vondt det er. Få ut alt! Å stenge følelsene inne kan gjøre vondt værre. Mange trøstende klemmer fra
Malene & 2 1/2 små Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Hei Snuppelura! Tusen takk for fine ord.. Det har vært vondt i dag..Men som du sier, så kommer d nok lettere dager snart.. Hvordan er det med deg nå? Er det lenge siden dette skjedde?
1prinsesse+2engler Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vi mistet 27.februar. Det går ganske bra nå. Vi har begynt å prøve på nytt igjen, og er veldig klar for en ny spire Det er sevfølgelig stunder der det er tyngre. Som f.eks da vi var på stranden her en dag og vi møtte noen bekjente. Hun har ternim 2 dager før jeg egentlig skulle ha. Da ble jeg veldig trist! Tenkte fælt på at jeg kunne gått rundt med slik stor mage og snart få en liten gutt..... Men livet må gå videre, enten man vil eller ikke! Det har hjulpet meg veldig å skrive med andre her inne, som har opplevd det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå