lillan80 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Da testet jeg positivt i morrest:) Jippi!!!! Hadde MA i uke 12 for akkurat 3 mnd siden, hatt mensen 1 gang etter det, og er gravid igjen! Lykkelig! ... og nervøs for å miste igjen!
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Grattis :-) Jeg hadde også en mens etter en MA før jeg blei gravid igjen. En fin tid å se fram til, men skjønner også at du er nervøs. Var det jeg å, men etter en tidlig ultralyd slapper jeg mer av. Da fikk jeg se at den beveget på seg, å så at hjertet slo :-) Lykke til fremover
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Gratuleeerer!!! De er skumle tider,de første ukene vi går igjennom etter positiv test...Hadde sa i julen,- men skal på ul i morgen,håper alt er glimmerings, da skal jeg tørre å slappe av. Sååå masse gratulerer til deg, dette skal gå bra for oss
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer så masse. Er selv 5+1 i dag etter at jeg hadde ma i jan. Var da i uke 10 så det er en stund til en klarer å slappe av ja. Har bestillt tidlig ul så jeg får håpe jeg blir beroliget der. Lykke til. Dette blir en lang sommer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå