Gå til innhold

Digital CB sa "Gravid" på rugedag 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo veldig tidlig, og i dagene som fulgte tok jeg flere vanlige cb, og alle var positive.

Det sies at den digitale cb må ha høyere hcg fpr å "slå ut".

JEg er så usikker og greier ikke glede meg heilt enda, forde jeg har vert gravid før, og første gangen hadde jeg 97 i hcg på rd 14, og mistet uke 6. og den andre gangen hadde jeg hcg på 360 rd 14 og har en flott datter.

Men nå har vist sykehuset mitt sluttet å ta hcg prøver, så jeg vet lissom ikke noe før ved den tidlige ul, men det er jo 2,5 uker til enda.

Er det noen med litt peiling som kan "berolige" meg?

Siden jeg tok Digital test rugedag 10 (rd11 inkl innsetting), kan det bety høy og fin hcg?

Det ble satt inn 1 fryseegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digital CB som selges nå er den mest følsomme testen på markedet. Den slår ut på hCG under 25. På pakken reklamerer de med at den gir resutlater så tidlig som fem dager før IKM. Jeg testet positivt med denne en ettermiddag, og morgenen etter var hCG i blod bare ni (9)!

Så jeg stoler minst like mye på blå kryss, og dem har du jo fått mange av!

Gratulerer!

Forøvrig kan du ta hCG-prøve hos fastlegen - du må sikkert vente en dag ekstra (eller to) på resultatet, men du får et i alle fall. Og så må du huske at det er ikke den enkelte målingen som er avgjørende, men stigningen. hCG er beviselig høyere med jente enn med gutt, for eksempel.

Skrevet

hva med first signal testen - noen prøvd den - hørt at den skal være på 25mIU/ml. målte med den i dag og fikk en veldig svak strek.

Skrevet

Så den digitale trenger LAVERE hcg for å slå ut.....??

Jaja, da hadde jeg nok missforståt, og da er det IKKE nødvendigvis ett godt tegn da. Tenkte at jeg hadde HØY hcg allerede på dag 10 jeg, men jeg hadde vel ikke det da..............

Skrevet

Den forrige digitale slo først ut på 50, men de har lansert en ny, og det er kun den som selges nå.

Helt uavhengig av hva den slår ut på, så er det jo BRA å teste positivt på dag 10 etter frys. Fryseegg er jo ofte litt tregere av seg! Og du har jo hatt mange blå kryss etter dette, så jeg har tro på dette forsøket for dere, Snuppen snei! Helt klart!

Skrevet

gratulerer så mye medd at du er GRAVID!

Lykke til med hcg jakten.. jakter selv, skal ta blodprøve i morgen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...