micro Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Kan jeg si at jeg er Gravid nå tru? Har hatt endel plagsomme og litt vonde murringer/isinger i mange dager nå. verst på morgenen. men i dag tok vi en test og vet dere hva der så jeg et kjempe svakt ekstra strek. jeg turte ikke først å se på den så min mann så, og når han snudde den så så jeg bare en strek. men jeg stusset over at mannen min smilte - så han sa se nærmere og der så jeg en svak strek. alle de andre gangene jeg har sett på den så ser jeg så klart den streken nå. er jeg Gravid da? det er jo rugedag 11 og da skulle vel den være litt sterkere - er redd for at HCG er på vei ned - har fortsatt smerter. og i dag så kom det den kladden (var mye også) ut med rester fra medisinene og den var noen steder litt rosa.
lilletrollet Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Hei Micro Jeg hadde også mye vondt og lurte svært på om det var noe der og var helt sikker på at nu går det galt. Jeg fikk også en sånn klump med rester fra Crinonen med litt rosa i. I dag er jeg11+6 uker på vei og i morra begynner vi på andre trimester. Hvis du har testet med en sånn billigtest så kan det gi litt lite utslag. Kjøp deg en Cleareblue i morra og prøv på nytt. Det er jo ikke noe som heter bare litt gravid. Er det en liten strek der, så er du nok gravid. Så heis flagget og feir med en is. Gratulerer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå