micro Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 sant at jeg er Gravid. Har hatt endel plagsomme og litt vonde murringer/isinger i mange dager nå. verst på morgenen. men i dag tok vi en test og vet dere hva der så jeg et kjempe svakt ekstra strek. jeg turte ikke først å se på den så min mann så, og når han snudde den så så jeg bare en strek. men jeg stusset over at mannen min smilte - så han sa se nærmere og der så jeg en svak strek. alle de andre gangene jeg har sett på den så ser jeg så klart den streken. er jeg Gravid da? det er jo rugedag 11 og da skulle vel den være litt sterkere - er redd for at HCG er på vei ned - har fortsatt smerter. og i dag så kom det den kladden ut med rester fra medisinene og den var noen steder litt rosa.
Nøtt Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer, jeg er sikker på at du er gravid jeg! Er normalt å få svak strek så tidlig, så jeg tror ikke du skal uroe deg. Noen får jo ikke positiv test i det hele tatt før mye senere! Men jeg skjønner skepsisen din. I dette gamet er det nok vanskelig å tro at det er sant når det først klaffer. :-)
micro Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 er så spent for i morgen også!! håper HCG er fin slik at de sier jeg er gravid og at den fortsetter å stige. takk for tilbakemeldinger. tenkte å ta en ny test i morgen tidlig også. dette er så spennende. blir helt nærvøs av dette jeg.
micro Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2008 jeg bruket first signal jeg da, for de hadde ikke CB, er det noen som vet om disse graviditetstestene. Har en følsomhet på 25mIU/ml har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå