Gå til innhold

Endelig tilbake fra Danmark - og resultatet er..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At vi endelig har statusen som ruger :)

Vi reiste ned på onsdag, etter og ha satt Pregnyl sent på tirsdag. Vi møtte på klinikken tidlig på torsdag, og der ble vi møtt av svært hyggelige sykesøstre :)

Det hele gikk ganske fort, og vips var min kone i stolen, og fikk litt medisin som gjorde henne meget festlig og beruset. Vi fikk ut de tre eggene som gynekologen her hjemme hadde funnet.

Vi fikk følge med på alt på en tv på veggen, og jeg kunne selv styre fjernkontrollen :) Fikk se alle de tre eggene i mikroskop.

Etterpå var virkningen av medisinene ikke fullt så festlig, og hun ble veldig kvalm og kaldsvettet og måtte bare prøve og sove. Vi ble lagt på et koselig rom, med tente lys og fikk servert drikke, småsnacks og litt av hvert. Ble der en god time.

Neste dag måtte vi ta den nervepirrende telefonen for å få vite om noen var befruktet. Og vi fikk vite at to av de var meget fint befruktet :) Hadde en koselig dag i Århus etter den beskjeden!

På lørdag møtte vi på klinikken igjen, og ble faktisk møtt av en glisende labratorieteknikker, som mente eggene våre var verd hver krone. Hun kom også inn før innsetting og fortalte utdypende om eggene. Det minste av de tre lå en dag etter pga modningen, men det var også befruktet, men de satt inn de to fineste. De var optimale 4-delte egg, og vi fikk 2 bilder av dem :) Ganske koselig egentlig, potensielt det første babybildet *hehe*.

Dette ble langt, men vi er så fornøyd med behandlingen på Maigaard Fertilitetsklinikk, og med de to eggene i magen, at jeg bare måtte få det ut :)

Til dere som rådet oss til å reise - det var mer enn nok med 3 egg!! Kanskje mer enn nok, da det ble litt snakk om tvillinger i personalet der nede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med innsettingen!!

Krysser fingrene for dere nå!!

Virker som en super klinikk dere har vært på, så koselige mennesker og så koselig atmosfære!

Skrevet

Dette høres lovende ut. Det var godt det gikk bra denne gangen. Gratulerer som ruger! Det blir spennende om et par uker. :-)

Skrevet

Tusen takk :) Ja, det var en helt super klinikk, men nå har vi jo ikke så mye og sammenligne med!

Gratulerer så mye med graviditeten AniBer :) Kanskje det er to..?

Skrevet

Så flott at det gikk bra denne gangen. Gratulerer som ruger.

Skrevet

Hvor flott ! Har tenkt sånn på hvordan det gikk. Lykke til med rugingen, måtte de sitte begge to !

Skrevet

gratulerer som ruger:-) spurte dere selv om å få sette inn 2 egg?

Skrevet

Takk for lykkeønskinger alle sammen :) Setter masse pris på det!

Vi er så glad for at det gikk som det gikk, og som mange av dere sa, så er kvalitet bedre enn kvantitet!! For alle tre eggene ble befruktet, og at to av dem var helt perfekt er kjempegøy!! Du så på labdama at ho var kjempefornøyd med resultatet, og ho sa det flere ganger :)

Lillebie, vi spurte selv ved egguttak om vi fikk to egg inn igjen hvis det var mulig. Legen sa at var opp til oss, men hvis begge to var av skikkelig god kvalitet, så måtte vi tenke oss godt om. Vi hadde en annen lege ved innsetting, og han ønsket at vi skulle sette inn begge, da kona er så vanskelig å stimulere med medisiner. Vi hadde nok gjort det uansett, men det var godt at legen mente det samme :) Begge eggene var jo supre, så det blir skrekkelig spennende dette her! Sjansene for å bli gravid er jo ikke blitt så veldig forhøyet, men føler liksom likevel at vi har "ett å gå på".

Skrevet

ok, blir spennende å se hvordan det blir med egg for meg...skal begynne med sprøyter om et par dager ,kjenner mensen er på vei, og jeg er så spent på ukene framover :-)

så spennende at dere har fått satt inn to egg, vi har litt lyst å gjøre det samme, selv om ikke sjangsen blir så mye større ved 2 egg, tror jeg sånn psykisk at man blir mer positiv, for da har man to egg å ta av inni der:-)

krysser fingra for at de fester seg :-)

Skrevet

Gratulerer ,og lykke til med rugingen! :o)

Skrevet

Ja, det blir spennende dette alle sammen. Og lillebie, jeg venter spent på hvordan du reagerer på behandling og hvordan det går med deg!! Hold oss oppdatert :)

Skrevet

Må bare si at jeg sitter her med verdens nydeligste tvillinger etter å ha vært på Maigaard - kan ikke få fullrost dem nok :)

Masse lykke til IVF-mammaer!!

Skrevet

Slenger meg med på denne jeg og :)

Vi elsker Maigaardklinikken her i huset. Vi har to vidunderlige tvilling-gutter på 17 mnd takket være Maigaard og co :))

Håper dere lykkes dere også :)

Skrevet

Håper og drømmer om at vi også kan få Maigaard-tvillinger :) Det hadde vært fantastisk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...