Gå til innhold

Ikke lenge igjen nå :D

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt glede her :D :D fikk stellekomoden i går så nå er alt klar :D

tror ennå ikke at det har gått opp for meg at jeg skal bli mamma :P

Nå er det bare 4uker til termin, så om 6 uker bare er jeg garanter blitt mamma.... så rart :P

Noen andre som føler det slikt hehe

Det begynner skummelt å nærme seg.. er redd jeg ikke er klar når det skjer, men morsinstinkte kommer vel hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137943586-ikke-lenge-igjen-n%C3%A5-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja,kjenner virkelig at det begynner å nærme seg! kjenner etter alle små "tegn" på at noe kan være på gang;-) På dagtid er jeg helt klar for fødsel og tøff som bare det.Men når kvelden kommer får jeg total angst når fødsels tankene melder seg..he he..Ser forresten at vi skal inn på sus omtrent samtidigt:-) Jeg har to terminer,en den 1 juli og den andre den 6 juli,så kanskje vi treffes:-) Blir uansett noen spennende uker(kankje dager..tihi) vi har foran oss:-) Åååå,jeg gleder meg til å få det overstått:-)

ja det nærmer seg med raske skritt nå, har ei venninne som fikk på fredag, bare litt misunnelig på henne nå kan man trygt si.... For man ble jo ikke akkurat så mye mindre utålmodig.. hehe

Skal på pre kotroll på føden i morgen med omvisning osv. Spennende..

Uansett så er nå alt klart her for at junior skal komme, men spørs om mor og far er så klare.. hehe, vi blir vel det når vi må..

Har forresten mens termin 23 juni og ul termin 8 juli så jeg er spent på hvem som blir nærmest!!!

Lykke til jenter, og hold ut i varmen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...