Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 lurer på resultatet..ble de mørkere enn nordmenn i huden..hårfarge? kanskje vietnameser i ansiktstrekk med nordisk hår? osv osv.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har en datter på 8 år med vietnamesisk far ) Hun er like hvit som meg men med gule undertoner. Hun har lysebrunt hår men med asiatiske trekk i ansiktet. Da hun var liten trodde alle hun var helnorsk, fordi hun var så lys i fargene. I dag er hun også lys, men med nydelige store mandelformede øyne ) så at hun er blanding kommer tydeligere frem for hvert år. hun er nydelig )
Mamsen86 Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 En venninne av meg har det, så svarer litt utifra det jeg :-) Lille prinsen der ser veldig asiatisk ut. Han har nydelig svart hår, en nydelig farge og litt større øyne enn "vanlige" vietnamesere. Han er helt utrolig nydelig :-) Men man ser veldig godt at enten mor eller far er asiater.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Med fare for å bæsje på leggen kan jeg fortelle om en venninne av meg som har fått barn med en koreaner (vil ikke tro de to nasjonalitetene er så fryktelig ulike i utseende? Redd for å generalisere her). Sønnen deres ser også veldig asiatisk ut. Hadde jeg ikke visst at moren var norsk, ville jeg nok trodd han var sønn av to asiatere.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Har ei venninne med asiatisk far og helnorsk mor. Både hu og søstra ser ut som delike godt kunne vært helnorske, men er begge litt mørkere i hude, har brune øyne og brunt hår. Men de har også begge kjempelangt bølgete/krøllete nydelig hår og ikke spesielt smale øyne.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg kjenner til noen, de er alle forskjellige, noen mer asiatisk-lignende, andre mer europeiske-lignende, men felles for dem alle er at de er VAKRE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå