Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte bare ta en test i dag, dag 9 satt inn fryseegg 29/5. Jammen var den positiv. Jeg har vært så glad i hele dag... jippi.. endelig et pluss i CB testen. Men da jeg testet igjen i kveld, var det veldig utydelig pluss.(så det nesten ikke) Hva skal jeg tro????? Skal på blodprøve test på tirsdag. Er så himla lenge til tirsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI:-)))) Jeg testet på dag ti...og fikk positiv, men...det er vel en grunn til at de sier man skal teste med morgen urinen??..fordi den er mer konsentrert, og du gjorde jo det;-)...og det er jo uansett veeeeldig tidlig.....men jeg skal ikke snakke så høyt, svei vel av en ti tester???...to siste dagen..men etter at jeg hadde tatt blodprøve stoppet det behovet, men forstår spenningen;-), for en ting dette er så er det spennende:-)

Skrevet

Jeg trenger vel å få høre det fra fagfolk at testen er positiv. Dette er noe jeg har ønsket så lenge, så derfor vanskelig å tro på.

Men godt å høre at du testet positivt dag 10 : ) Takk...

Jeg tar en del ekstra hormoner, men de burde ikke slå ut som positivt på testen?

Skrevet

Vel, nå er jo ikke jeg fapersonell...men såvidt jeg har orstått, er det kun ovitrelle, eggløsning sprøyten som slår ut...og det har vel ikke du tatt om det er fryseforsøk??:-)

Skrevet

Tar 3x progynova og 2x crinone for dagen. Tror ikke de slår ut. Ja, var fryseforsøk.

Skrevet

Jeg tar progestan....som skal hejlpe for det samme trur eg;-)...og jeg fikk positiv, og er 8+1 i dag...

Skrevet

håper sånn at det stemmer for deg og at du er gravid.. blir spennede.. vet det er vanskelig å vente!! samme her. kan aldri forestille meg å være så heldig å se GRAVID i testen, eller 2 streker. jeg testet igår og det var veeldig svakt etter et par tre minutter, idag tidlig nesten svakere, så imorgen tror jeg jeg skal ta en CB test, selv om det litt tidlig.. uff, jeg blir såå lei meg om den er negativ, for som deg så ble jeg så glad og fikk et håp.. føler nada, så det er rart om det skulle bli positivt. spennede, men slitsomt det her altså.. Ønsker deg lykke til. hold oss oppdatert da :)

Skrevet

Hei singel:-)..ikke ta den digitale...den er bare brutal, da er det bedre med den med krysset...jeg vente med å ta den digitale til IKM dato:-)

Skrevet

uffda... er den? det er den jeg har :/ men jeg fikk en annen av venninna mi, en slik en som de bruker på sykehuset. kanskje den er bedre da? ble inseminert på cyclusdag 12 den 26 mai jeg da. er det for tidlig å teste da?

Skrevet

Ja, det er fryktelig spennende dager dette. Håper du tester med stort tydelig kryss i morgen. : )

Jeg bare gråt og gråt.. skjønte ikke at det var mulig. Men tror ikke helt på det enda.

Skrevet

det skjønner jeg SÅ godt. det hadde jeg også gjort! for vi ønsker bare dette her så sterkt!! jeg har ikm den 11, så det er vel tidlig imorgen også, men jeg tenker sånn at siden det er 13 dager etter insem imorgen så tar jeg den allikevel. jeg har jo brukt billigtester igår og idag, og de var veldig svake etter noen minutter. Håper bare det ikke ovitrelle sprøyta som slo ut :/ men den tok jeg jo på kvelden den 24 mai, så jeg antar ikke den slår ut så sent?? herreguuud, sku sånn ønske vi begge ble gravid!!!!!!!

Skrevet

Tirsdag vet vi begge sikkert : ) Jeg skal ta en CB til i morgen tidlig. Var nok for mye vanndrikking i dag. Får prøve på morgen urin...

Det har vært en helt sprø dag, tenkt at jeg er gravid i hele dag. Begynte med gråt og positiv test, så bare stort smil resten av dagen. : )

Krysser fingre Singel!!

Skrevet

Gratulerer, du er nok gravid ja.

Skrevet

Gratulerer!!!!

Et pluss er et pluss!

Det kan variere hvor mye farge som er i disse testene, derfor skall man visstnok ikke tolke for mye inn i styrken på plusset, bare se på utslaget!

I tillegg til at det er veeeeldig tidlig og du ikke brukte morgenurin gang nr.2!

Så bare prøv å sove så godt du kan, og lykke til imorgen, da kommer nok et sterkt kryss skal du se!

Skrevet

Takk jenter : )

Jeg tok ny test i morges, der var krysset igjen.

Skrevet

HERLIG!!! GRATULERER SÅ MASSE!!! HÅPER ALT GÅR BRA FOR OSS BEGGE!!

Skrevet

Oj, så moro det var å lese dette! Håper virkelig det er full klaff :) :)

Skrevet

Dette virker helt uutholdelig, men to pos. tester , jeg tror du er gravid, gratulerer

Skrevet

Gratulerer så mye !

Skrevet

Endelig ble det din tur. Gratulerer så mye:-)

Skrevet

heisan

gratulerer så masse. du er nok gravid ja:)

da jeg ble gravid første gang testet jeg etter 8 dager (klarte ikke vente) og fikk et svaaaaakt plusstegn, så testen er nok rett;)

Skrevet

Hei

GRATULERER SÅ MYE! :) Nå er vi inne i en positiv periode her, håper den holder seg i mange måneder framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...