Mamma TB Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 heisann her sitter jeg å er en smule fortvilet,Jeg har ammet i 7 mnd til dagsdato.I dag våknet hun kl 06.00 og fikk melk la henne igjen og hun såv t kl 08.00 deretter var vi oppe oglekte en stund jeg fikk spise frukost selv og d går som regel aldri lenge før hun vil legge seg igjen så i 09.00 tilbydde jeg henne pupp men d va så alt for lite suntes jeg virket fornøyd men trøtt la henne hal 10 og da sov hun t kvart på 1!!våknet å bli som en engel men ville fortsatt ikke ha mat!!??kl hal 3 virket d som om hun ville ha mat og fikk et halvt stort middag glass og litt frukt til dessert drakk litt vann men ingenting melk.Kvelden kom of rutinen er grøt kl 17.30 det datt i na og fortsatt så er rutinen et lite kveldbad 18.00 og kveldspupp rett før hal 7 så stuper hun i seng ittepå....men her heller ville hun ikke ha?!!?jeg vet ikke hva jeg gjør gale elle om d plutselig bare ska ver slutt?!?det hender hun våkner på natta og da drikker hun kjeeeeempe mye,men jeg kan ikke gi henne mer på kvelden hun er jo fornøyd og sprikkmett!.....hjelp?
Expat Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Aller mest sannsynlig er dette ett av to. Enten har du eller får du mensen nå, eller så har hun vondt i munnen (ser du en tann som kommer?). Legg henne til i søvne når hun har lagt seg, da bør hun spise. Kanskje hs har sagt noe om hva du kan gjøre mot tannkløe? Tilby gjerne pupp først, en stund før det kommer annen mat.
Mamma TB Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 mn hun virket jo fornøyd selv om hun ikke drakk melk?....mensen har jeg ikke fått enda.hun har vert plaget med sopp i munnen men d har blitt edre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå