tigergutt<3 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 noen her som har lavt stoffskifte og sliter med å komme ned i vekt. Jeg er litt frustrert over min svigerinne nå fordi hun ser på alt som så håpløst nå. Hun mangler 5 kilo til sin maxvekt, og har fått beskjed om at de kan få til et forsøk i august hvis hunklarer det. Men da så hun ingen vits i å ta ferie-hun kunne jo bare finne seg en sommerjobb hvis hun ikke kunne kose seg i ferien..... Jeg ser ikke på ferien slik, og ønsket mitt om barn har vært så mye høyere enn det at jeg glatt hadde ofret ferien om jeg måtte. Selv gikk jeg på trippel pergo i juleferien og var full av hormoner....
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Har selv lavt stoffskifte og skjønner svigerinna di godt, jeg. Får hun noe behandling for det? Før jeg kom opp i riktig dose med thyroxin var det helt umulig for meg å gå ned i vekt. Ikke bare fordi det gikk sent, men også fordi jeg ikke hadde noe overskudd til noe som helst. Ville bare hjem og legge meg etter jobb... I tillegg var jeg nedfor, noe som er veldig vanlig med lavt stoffskifte. Det hele var veldig uvant for meg siden jeg før det var en veldig glad jente med mye energi. Det er over et år siden jeg startet med medisiner og takket være litt støtte fra en flink endokrinolog har jeg endelig kommet opp i rett dose og har mer piff enn jeg har hatt de siste 2 årene. Nå kan jeg endelig gå ned de 10 kiloene jeg la på meg i den tiden! Håper hun har en flink lege som vet å dosere nok til henne !
tigergutt<3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 hun får ingen hjelp hverken hos fastlege eller st.olavs i trondheim. Hun får bare besjed om å trimme og spise sunt. Det har hun gjort i lengre tid og det går litt ned men utrolig sakte i forhold til trenigns mengden. Hun har masse energi så det er ikke her problemet ligger. Men hun klarer ikke å gå ned, selv med to til tre faste økter på trenings studiet pr uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå