Gå til innhold

Snakker dere med babyen i magen?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms

Jeg har ikke gjot det så ofte, men av og til når jeg stryker hånda over magen sier eller jeg tenker jeg noe direkte til den lille.

De siste dagene nå har livmora blitt mye tydligere på morgenene, så da er det lettere å snakke med den, har noe mer "håndfast" liksom.

Ønsker meg sterkere føleleser til fosteret enn det jeg har nå, men det utvikles vel videre i svangerskapet. Men jeg er veldig glad i den lille skatten vår! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137940646-snakker-dere-med-babyen-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stryker meg ofte over magen og snakker inne i meg til mini. Men ikke så mye høyt... Det at jeg skal bli mamma er så stort at jeg ikke helt har klart å fordøye det ennå. Selvom jeg er glad i mini allerede, kommer nok følelsene til å bli enda sterkere og mer virkelig ettersom man kommer lenger i svangerskapet. Gleder meg til å kjenne spark!

Gjest yrild

Jeg snakker med "Jackie" (vi kaller henne/ham det fordi h*n er vår jackpot!) hver dag :-) forteller henne hvor fin Pappa er og hvor deilig mat han lager til oss. Sambo snakker med henne hver morgen og kveld (mest sånn brumling ned i magen.. he he). I morgen skal vi på ultralyd, er da 12 uker og gleder meg sånn til å se henne/ham!!! ...håper bare at alt er i orden...

Klem

Jeg har ikke gjort det, fordi det har ikke gått helt opp for meg ennå at det er en liten en der, men min samboer bruker å snakke med magen min. Han ønsker baby`n god natt og god morgen,og at banet må være snill mot meg, synes det er veldig koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...