Gå til innhold

fødsel

1&2imagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere skal ha keisersnitt? Hvordan vil dere helst føde? På siste kontroll lå tv1 med stumpen først, må si jeg er skeptisk til setefødsel, en tvillingfødsel i seg selv er jo en risikofødsel. Kan jo hende hun snur seg ennå, men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har morkaken til tvilling 1 over livmorhalsen, så om den ikke retter seg så blir det keisersnitt.er i uke 30 nå.

I stavanger der jeg bor blir det keisersnitt uansett om tvilling 1 ligger med stumpen først, men vet det er forkjellige måter, kommer ann på hvor du bor, men jeg ville ikke født om tvilling 1 låg med stumpen først.

Ang det du sier med risikofødsel, så er jeg også så i tvil.

Ønsker å føde på et vis, kommer deg fortere igjen etterpå og barna har godt av det om alt går bra, men med keisersnitt så vet vi at de iallfall kommer ut uten stor men', det er ikke lett og det er så mange meninger:)

ønsker deg lykke til, hvor langt er du kommet?

Skrevet

Er 27 uker. Legen sa at tv1 kan snu seg fram til uke 30, så begynner det å bli trangt. Ønsker å føde vaginalt, men er redd for komplikasjoner, hvertfall hvis babyen ikke snur seg. Da vil jeg heller ha et kontrollert snitt enn å prøve vaginalt og ende opp med hastesnitt og greier.

Skrevet

Det er akkurat hva jeg ønsker også, heller planlagt keisersnitt, enn at det blir hast keisersnitt og mye styr rundt det hele.

Jeg skal på ny undersøkelse på tirsdag, så da vet jeg mer om morkaken osv.

Men forbereder meg på et planlagt keisersnitt psykisk for tiden.

Håper alt ordner seg for deg!

Lykke til i varmen:)

Skrevet

Hei!

Ville bare si at hos meg snudde begge tvillingene seg med hodet ned mellom uke 34 og uke 35 ;)

Skrevet

Så det er fortsatt håp;) Får bare vente å se. Foreløpig har jeg et hode som presser og gjør vondt i ribbena på høyre side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...