Gå til innhold

tips?? tøybleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips til nettside med billige tøybleier?? som kanskje kan brukes av både små og større barn, eventuelt de over 1,5 år :-) har egentlig bleier nokk til babyen (masse brettebleier + 14 formsydde)...

så bare planlegger litt fremmover og kikker på større størrelser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumgenious er veldig bra bleier! De selges bl.a på www.bleieboden.no

samme med Fuzzi bunz.

Har du meldt deg inn i tøybleieforumet på www.tettinntil.com ? Hvis ikke anbefaler jeg det på det sterkeste:)

mvh

Skrevet

Skjønner ikke bære av det tøybleieforum greiene jeg.. må melde meg inn via kontrollpanelet men står jo ikke noen ting der...

Skrevet

Gå inn på kontrolpanelet -> velg gruppemedlemskap, der finner du mulighet til å "søke" tøybleieforumet..

Skrevet

takk, skal prøve på d :-)

Skrevet

Jeg er i startgropa med tøybleier akkurat som deg, prøver89! : )

Jeg har fulgt med på trådene under her etterhvert og har kjøpt brettiser osv som du også har. Så har jeg kjøpt fire forskjellige bleier av de mest populære merkene, som jeg har tenkt å prøve når babyen kommer for å selv finne ut hva jeg liker best. Hvis jeg ikke er fornøyd med noen av de, får jeg prøve andre...

Har termin i juli, og regner med å ikke kjøpe flere før til vinters, da har jeg rukket å erfare litt selv og slipper bomkjøp kanskje. Mulig jeg går lei brettiser ganske fort, da kjøper jeg andre så klart.

Syns det er lurt å vente, jeg.

Skrevet

her har vi kjøpt inn en sånn startpakke med tøybleier formsydde og brettebleier slik at vi har masse til den første tida da :-) men jeg er av den typen som gjerne planlegger lengre fre i tid, slik at jeg har bestilt 1 formsydd onesizebleie og 1 onesize lommebleie fra bleieboden, så da kan man prøve etterhvert hvordan det fungerer :-)

her er jeg ute etter at ting skal være enkelt slik at sambo også vil like og bruke tøybleier (vil ikke at han skal bli negativ til det med en gang fordi han ikke får til brettebleier f.eks).. men foreløbig har han ikke sagt så mye egentlig, jeg har kjøpt inn litt og skal prøve, tenker etterhvert på og sy meg noen bleier om jeg får det til.. funnet oppskrift på nettet så er jo bare og prøve :-)

Skrevet

Hvor finner jeg kontrollpanelet i tettinntil tøybleieforumet?

Skrevet

når du har logga inn på deg som bruker så kan du trykke på ditt eget brukernav. så stor det oppe i en meny kontrollpanel trykk der og vidre på brukers kontrollpanel :-) så finner du gruppemedlemsskap ganske langt ned i en meny på venstre side (mener det er under diverse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...