~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt det? bor selv i nord-trøndelag..
~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 hadde det ikke på apoteket her nei.. fikk tak i flasker og pumpe.. men de hadde ikke sterilisator.. ikke kunne de få tak i det heller:( og det er ingen andre på levanger el verdal som selger slike flasker tror jeg ikke..
2 gull :) Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Har du prøvd reflex/sjarmtroll? Vest d e dær nede
~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2008 Reflex er det.. men må til steinkjer.. må vel ta meg en tur dit en dag å se.. veldig greit å ha vil jeg tro så..
2 gull :) Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Okei. Dæm har en sterilisator, men trur ikje d e avent
~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2008 Meget mulig.. men finner ikke d noen plasser jeg nei.. når jeg søker opp dette på nett, så kommer det bare debatter der hvor det er nevnt.. men mange av de er jo et par år gamle..hehe
<3AlleGodeTingErTre<3 Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 www.lillelulle.no har til vanlig, men står beskjed om at det er utsolgt akkurat nå...
lindamalmsten Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Gå på nettet, hvis ikke jeg husker helt feil nå da, så kan du gå inn på avent sine hjemmesider og bestille det derfra tror jeg. Så får du det tilsendt hjem. De har webshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå