Gå til innhold

Livet som tvillingforeldre :)

trude_fikk_tvillinger_mai08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare oppdatere litt fra vår hjemmefront, etter at våre to små kom til verden med hui og hast den 20 Mai. Etter en uke på sykehuset kom vi oss hjem til svigermor, hvor vi tilbrakte en uke der - slik at jeg fikk litt tid på å komme meg etter keisersnittet før vi dro hjem til vinstra med barna.

Nå har det gått litt tid, og jeg vil bare si til de av dere som venter på at det skal bli deres tur : GLED DERE.

Så utrolig heldige vi er som får dobbelt opp.

Ja okei, det er slitsomt. Det skal jeg ikke legge skjul på. Men vi får dobbelt opp med alt positivt. Rare utrykk, smil ( evt gass, spørs på øyet som ser ;), og den klare utviklingen du kan nesten se fra dag til dag. Barna har forandret livet mitt, jeg er så lykkelig! :)

Veldig heldig som har kjæresten hos meg i enda en hel måned før han går tilbake i jobb. Det er betryggende :)

Håper dere alle har det fint. Savner det å kunne møtes på treff og sammenligne mager ;)

Nå er jeg bare pølseskinn (OG 26 KILO LETTERE;). Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gleder meg, selv om jeg vet at det er slitsomt...48 dager igjen før jeg blir satt igang om det ikke starter av seg selv, det skal bli deilig for å si det rett ut, med bekkenløsning og vondt i ryggen..... satte opp sengen i går, ble liksom mere virkelig nå, tenkte for meg nattevåk og alt mulig , har 3 fra før så det skal bli spennende å se hvordan det er med 2 samtidig...

lykke til hjemme med dine små under:)

Skrevet

Åh Trude så glad jeg blir at dere har det så fint! Og så godt for deg å være hjemme hos mamma i starten. Jeg skjønner at man trenger hjelp i begynnelsen så det er flott at du har kjæresten hjemme. Føles litt trist at du er så langt borte nå og jeg vil savne deg på treffene til sommeren. Men hvis du tar turen hjem så må du bare slå på tråden hvis du vil kommer til meg og gutta på besøk.

Selv ligger jeg kvar på Bærum og gruer meg litt til å komme hjem, men hvis jeg er frisk så blir det kanskje hjemreise på tirsdag. Vet imidlertid fortsatt ikke hvor lenge mannen min vil være hjemme, men det ordner seg nok. Begynner å bli litt lei av å være her nå...

Kjempeklem fra meg og gutta boys

Skrevet

Hei

så koselig å høre fra dere. godt å høre at alt går bra med dere. ja tvillinger er skikkelig dobbel glede.. tiden går så fort.. så bare nyte hver dag.. skjer jo forandringer hele tiden. mine gutter er 3 mnd nå.. de er blubber på 6 kg og har herlige smil og latter.. små prater hele dagen! men ja enig med deg slitsomt. så bra kjæresten din var hjemme lenge.. det gjør ting veldig mye enklere!! nyt dagene.. å trude.. ting blir enklere.. nå har vi rutinerer på både soving og spising.. da blir alt mye enklere.. alt er jo litt sus og dus den første tiden! håper å se deg og barna på et treff!

Skrevet

Så godt å høre at alt er bra med dere alle 4! Og ikke misnt at du er lykkelig. Så flott :-)

Kan tenke meg det er en lettelse (bokstavelig talt....) å bli kvitt 26 kilo også. Går på skyer om dagen du eller? ;-)

Skrevet

Fint å høre at det går så bra med dere. Er det ikke rart hvor fornøyd man kan være med å ha det slitsomt...? Man har liksom superkrefter (iallfall for en periode... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...