Gjest kalinikta Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Er det trygt å hoppe av i svingen, (forutsatt at man gjør det), eller er det sant at noe sædceller kan "snike seg ut" i forkant av utløsningen?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Dette er ikke å anbefale dersom det er krise at du blir gravid. Det er riktig som du antar at noen sædceller kan komme ut før utløsning. Dessuten er det ikke alle menn som har full kontroll på strålen heller... Jeg vet om en del par dette funker for, men for meg er det helt uaktuellt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg ble gravid på den måten. Kommer ofte litt sæd før vanlig sædavgang.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 hehe, jeg har blitt gravid 2 ganger på den måten der
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 ...min erfaring er at denne svingen kan være litt brå, og ikke alltid så enkel å hoppe av i.. ) Har et levende vidunder som bevis på det..Men vet at den funker for noen )
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Har også et levende vidunder på at den svingen er litt krapp ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå