Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skulle bytte min omtrent ubrukte careena free i dag.ringte butikken og da sa dama at det var vanskelig..de gjorde i utgangspunktet ikke det!!så lenge det ikke var feil på den..måtte snakke med sjefen på mandag:-( grunnen til at jeg ville bytte er ikke at jeg ikke er førnøyd.er stort sett det,bare det at den var hard.så da må jeg vel bare finne noe å polstre den med da!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137939461-f%C3%A5r-ikke-bytta-vogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

....vel, butikker selger nå en gang NYE vogner, og hva mener du at de skulle gjort med den BRUKTE vogna di da hvis de hadde tatt den inn da?

Solgt den videre som ny?? Selv om det vises med en gang at vogna er blitt kjørt......

Vel, du får ta det som en dyrkjøpt lærepenge, så husker du kanskje på neste gang å bruke lang tid på prøving i butikk før du kjøper.....

Nei, man har iflg kjøpsloven ikke angrerett, dette gjelder kun ved kjøp f.eks på gata, internett eller selger som kommer hjem til deg.. Enkelte kjeder har allikevel angrerett på f.eks inntil 10 dager men det er da noe som de velger selv å gjøre... Så lenge det ikke er noe galt med vogna har du ingen rett til å få byttet den - slik er reglene.. Du kan jo alltids ringe på mandag og godsnakke med sjefen, og er du heldig sier han ja - men i utgangspunktet bør du innstille deg på at vogna er kjøpt og betalt og er din...

Annonse

Om den er kjørt ute, så skjønner jeg det selvfølgelig.

Det er jo det samme med sko det. Jeg hadde blitt litt snurt om jeg kom hjem med "nye" sko som var møkkete under.

Hadde ikke falt med inn å prøve å bytte noe som vises er brukt. Og det gjør det jo på hjula på ei vogn.

jada jada,jeg skjønner jo det..er ikke heeelt på bærtur heller:-/ men synd at det er slik,at om man er misfornøy med en vare så får man ikke bytta.man får jo bytte andre ting som er prøvd,f.eks en jakke:-) og man vet jo ikke om man er helt fornøyd med vogna før man har trillet en tur,vanskelig å gjøre det inn om man ikke har veldig stor t hus;.) men det er vell ikke det samme.men,men-litt surt uansett.vogna er grei den-gjør det beste ut av det.blir vell neppe siste vogna jeg har.i likhet med andre har jeg litt vogndilla..skulle gjerne hatt flere.har en emmaljunga bagvogn og en maclaren reisetrille i tillegg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...