Dodlimammatil2 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Hm, jeg trodde aldri at jeg noen gang skulle få se et kryss.... men jeg forstår det liksom ikke, må nok til legen for å få det bekreftet... så blir jeg jo bare redd at jeg skal miste nå da... snakk om positiv jeg :S Men jeg har så vondt i korsryggen også, og da tror jeg mensen er rundt hjørnet eller at jeg mister... Noen som føler det slik som meg???
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så mye!! ) Så fantastisk! Så heldig du er! Har du gjort noe spes denne ppen?
Dodlimammatil2 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Hei, jeg har begynt på min første runde med pergo, og så har vi vært igjennom en del tester begge to, så jeg tror det må være utslaget :-) men jeg tror ikke det har gått helt opp for meg, hadde innstilt meg på at vi ikke kom til å klare det selv! Hehe, stakkars, jeg gråt masse da jeg vekket han i dag, skulle egentlig bare teste på en eggløsningspinne, og den var kjempepositiv så da måtte jeg bruke clearbluen min hvor det kom et tydelig kryss.. så nå må jeg bestille legetime Og håper virkelig at spiren sitter
uuups:) Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så masse. Får virkelig håpe spiren din sitter.
Mamma for 3<3 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 gratulerer så mye! dette fortjener du! ble så glad på dine vegne jeg nå vi får krysse fingrene for at dette går bra!
josefine1977 Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Så artig!!! Gratulerer!!!!!! Og godt å høre at pergoen hjelper - har lest så mange eksempler på det motsatte....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Ååh såå fantastisk, gratulerer sååå mye!!!!! ENDELIG ble det din tur! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
rampejenta - ny spire Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 gratulerer.. jeg fikk også positiv test i dag.. men etter 16pp 1ma og 1 sa tør jeg ikke juble for tidlig.. eneste symppomet jeg har er ømme pupper.. den følelsen jeg får i brystene er så klare at jeg egentlig ikke trenger å ta testen.. håper bare den sitter denne gangen..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Oi! For en hyggelig overaskelse :-) Gratulerer masse med spiren!!! Og så etter så lang tid... Sender deg en kjempeklem!!!!
fru furu med kongle Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Gratulerer så mye. Håper du får et fantastisk svangerskap
Dodlimammatil2 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2008 Tusen takk alle sammen, snart er det deres tur også, for som dere ser skjer det med oss slitere også til slutt! (Tror jeg... kjenner ingenting annet enn ømme pupper og vond rygg, så jeg kan egentlig ikke fatte det enda heller) :-)
Veslesnuppa Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Hei.Først må jeg gratulere og håper at alt går bra:) Tok en slik billig-test i dag jeg,og fikk opp utrolige 2 streker!!! Den ene var kjempesvak,men mannen min kunne også se den;) MEN,har liksom ikke helt troen på dette jeg da....For fant ikke eggløsning denne PP og har hatt sex toppen 2 ganger... Men kjente en stor øm kul i det ene brystet da jeg våknet,så tok en test for moro skyld. Må ta en ny test i morgen.... Også er jeg liksom litt "rar" der nede.Kan ikke forklare det sikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå