Gå til innhold

Søvn.. noen tips? Her ble det hele to timer i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk inn to kjempefint egg i går, og nå melder søvnproblemene seg igjen... hurra!

Blir så fokusert på det der om at vi skal ha det bra, kose oss og bare nyte rugetiden..

La meg 2330 i går ( tidlig til meg å være) for å få nok søvn til de helt ferske eggene mine..

Våknet 02 09 - og etter det har jeg ikke sovet... har lest, og lest - og tisset og tisset..

Blir jo helt gal - og sikker på at hele forsøket har gått til h...... allerede....

Kroppen er helt mør, kjennes fyllesyk ut fordi jeg ikke har sovet - og den ene eggstokken verker , sikkert etter uttaket..

Skal jaggu være underlige egg som fester seg her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i perioder problemer med å sove når jeg har mye å tenke på.... så i stedet for å ligge i sengen å lese / slappe av / tenke positive tanker osv.... så står jeg opp og lager meg noe godt å spise... kanskje en kopp te... og ser på tv eller leser ukeblad... noen ganger kommer trøttheten sigende og jeg går og legger meg men som oftest legger jeg meg på sofaen med et pledd og da sover jeg godt av en eller annen merkelig grunn... hvis jeg går og legger meg igjen skjer det ofte at jeg ikke får sove likevel, men legger jeg meg på sofaen sover jeg som en stein... eneste som virker for meg når jeg har søvnproblemer...

Skrevet

Vet godt hvordan det er å ha søvnproblemer dessverre. Har slitt masse med det, og har ofte måttet ty til innsovingstabletter for å i det hele tatt få noen timer på øyet. Nå ruger jeg, og holder meg unna tablettene, og faktisk har det gått bra. Tror det er fordi jeg blir trøtt av Crinonen eller noe, for det har gått over all forventning.

Jeg har også kuttet helt ut soving på dagen. Ikke 10 min middagslur engang. Og når jeg våkner på natta, så ser jeg aldri på klokka. Jeg blir stresset av å se på klokka.. Jeg står som regel opp til samme tid hver dag, selv om jeg kanskje har sovet lite. Tror disse knepene her har gjort sitt til at jeg sovner lettere, selv om jeg fremdeles har problemer med mange oppvåkninger og ofte for tidlig oppvåkning (uten at jeg greier å sovne igjen).

Håper det går seg til hos deg. Er du sykemeldt? Hvis ikke så ville jeg prøvd å fått meg en sykemelding slik at du får mulighet til å slappe av på dagen om natta blir vrang. Ikke noe særlig å være i full jobb uten søvn. Man føler seg jo som en fyllesjuk zombie.. Jeg tror eggene fester seg om de vil uansett, men man vet jo aldri om slikt kan spille inn.. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...